eh80 Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Er i uke 37+4 og har akk beg med kapslene.(de smaker forøvrig helt for jævlig) Var på helsekost å kjøpte de ved merke "Nature`s sunshine". Noen som har noen erfaringer ved de? Eller har eg kjøpt feil.. Håper på svar. En liten ting til: hvor mangen tabb kan eg ta daglig?
mimmitiltre Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 hallo, begynte med de idag, saa ingen erfaring men jeg kjoepte solaray's bringebaerblad kapsler. tenkte aa ta 1, 2 ganger dagen, men kan ta 2, 2 ganger dagen med disse her. smaker helt jaevlig, ja:) staar det ikke bak paa hvor mange du kan ta?? lykke til:)
eh80 Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 Hvor langt er du på veg da? Det står eg kan ta 2 kapsler 3 ganger daglig. Står og at gravide alltid bør hørre med lege før bruk av naturmidler.. veldi usikker nå eg.
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Jeg begynte nå i uke 34 jeg.. Tar 2 om morran (Og ja.. De smaker heeelt forferdelig..) Tenkte at jeg mot slutten skulle trappe opp til 2 stk om morran og 2 stk om kvelden... Står det bak på esken min i allefall..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Finnes også som te. Bringebærbladte. Kan bestilles på nettet på www.mammaogmeg.no (65,- inkl. frakt) Fikk i posten etter 2 dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå