partyoffive Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Skal til Dublin til Jul, men lurer på hvorvidt dette er lurt?? Er nå 20 uker. Mitt 3. svangerskap, men 1ste gang med dette tullet.....Skal, skal ikke avbestille...???? Noen som har erfaringer her? Noen som også kan fortelle om fodsel og etter fodsel når man har hatt Bekkenslosning under svangerskapet? Andre hjemmeværende...? har 2 sma fra for, og sliter med henting/brining i barnehage osv. i tillegg. Kan jo ikke sykemeldes akkurat. Andre med lignende erfaringer?
ellesant Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Hvorfor kan du ikke sykmeldes? Jeg har også to små fra før og har bekkenløsning, jeg er sykemeldt. Og jeg reiste til Italia i uke 26 med bekkenløsning, gikk fint. Passe på å skifte stilling innimellom på fly og buss, og ellers hvile ved behov. Jeg hadde reist dersom jeg var deg!
Nætte;mortil2 Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Ja sykemelding ved bekkenløsning er ganske greit.. Jeg er 50% sykemeldt nå og bare 10+ noen dager på vei.. Men har så sterke smerter at jeg klarer ikke fungere noe særlig. Jeg reiste på fly i forrige svangerskap i uke 28 med bekkenløsning. Gikk helt fint, man kan jo reise seg og strekke seg litt underveis. Jeg ble helt fin tre uker før fødselen og har ikke vært plaget etterpå. Før nå da... Som det slo til i uke 7 og er allerede mye mer smertefullt enn d noen gang var i første runde!!
partyoffive Skrevet 25. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2007 Hei - takk for alle svar. Kan ikke sykemeldes fordi jeg er hjemmeværende med en som er snart 3 og en på 4 1/2. Legen kan jo selvsagt skrive meg en sykemelding, men....Mange daglige ting med små barn som må gjores uansett! husarbeid kan man selvsagt sette til siden og la noen andre gjore, det for bare stå til. Men barn må hentes og bringes til/fra barnehage, ha hjelp litt hjelp til av/på kledning, de må lages mat til, ha hjelp til bading, legging, osv. osv. listen er lang......Håper kanksje at ting blir lettere med alt dette når jeg får krykker. Mye kommer selvsagt også ann på hvilken grad av smerter man har også. Håper og kunne klare turen med hjelp av krykker og rullestoll
sydilla Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Litt avhengig av hvor dårlig man er, men det er noe som heter hjemmehjelp - tror ikke en må være over 80 år for å få det. Det var ei her inne som snakka om dette for ei stund siden... Hos oss har gubben fått tilrettelagt arbeidstida si slik at jeg ikke trenger å lever i barnehagen om morran...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå