Gjest Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Tror jeg egentlig har fått det med meg, men eggløsningen skjer den siste dagen med lav temp... så når tempen stiger neste dag er eggløsningen over???
Gjest Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Kan vel slenge inn tempene mine for den siste uka også da kanskje... Lørdag 36.48 Søndag 36.44 Mandag 36.35 Tirsdag 36.48 Onsdag 36.34 Torsdag 36.44 Fredag 36.69 Lørdag 36.89 (målt litt seinere) Søndag 36.69 Så da hadde jeg vel eggløsning på torsdag????
Gjest Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Lgger du ikke tempene inn på fertilityfriend.com?
Gjest Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Nei, hadde tenkt å registrere meg en gang. men kom ikke inn da Og jeg pleier egentlig ikke tempe fast, men har gjort det kun denne syklusen.
Gjest Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Oki! I see! Men vil ikke akupunktøren din se tempkurven da? Jeg må ha den med til hver behandling. Har du gått lenge til aku, forresten? Jeg har gått i 4 sykluser nå, så har troa på denne gangen!
Gjest Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Nei, hun har aldri spurt om det. Jeg er ferdig nå. Hun mente det ikke er nødvendig å gå til behandling mer enn 2 eggløsninger fordi den balansen de vil oppnå i kroppen funker en stund etter det også. Men jeg skal ringe dit når jeg vet mer når vi skal inn til AIH og ta en behandling eller to før det.
Gjest Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 Oki.. Du får ha lykke til! Har prøvd lenge nå, så håper du blir gravid snart! Må være en deilig følelse å bli gravid, komme seg et steg videre, liksom.
Gjest Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Lykke til selv også! Ser du har prøvd et års tid. Vi satser på at det blir en liten julehemmelighet i år Hehe
Gjest Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 Ja, må ikke snakke! Tør nesten ikke å tenke på det, jeg. Kan ikke håpe heller, for da blir det nedtur å ikke kunne fortelle det til nærmeste familie i jula..
Gjest Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 Er ikke her inne fordi jeg prøver eller ønsker å bli gravid, men har hatt noen symptomer i det siste som jeg lurte på om kunne være noe. Derfor har jeg vært litt her og fått en del råd og tips. Men jeg er litt nysgjerrig på en ting..... Jeg går jo på p-piller, og det skal vel faktisk HINDRE at eggløsning skjer, men hvis jeg ikke hadde gått på p-piller, hvordan merker man på kroppen når eggløsning er??? Jeg har jo ikke alltid gått på p-piller, og da jeg ikke gjorde det, merket jeg aldri tegn på eggløsning. Så hvordan skal man vite når det skjer, dersom man ikke tar tempen etc. Når jeg ikke gikk på p-piller, så fikk jeg nesten aldri mensen på samme dag. Det var alltid litt forskjellig hver mnd, og hvordan skal man da regne seg frem til når EL er? Nysgjerrig nybegynner her - som ønsker seg barn sånn litt etterhvert.
Gjest Skrevet 25. november 2007 #12 Skrevet 25. november 2007 Det beste rådet jeg kan gi deg er å begynne å ta morgentempraturen når du slutter på pillen. Det er den sikreste måten å finne ut om du har hatt EL på. EL-Smerter og EL-slim trenger ikke å komme da en har EL, så det kan være falske tegn. EL-tester stoler ikke jeg noe særlig på heller. Lykke til! http://pernille.info/bbt.htm www.fertilityfriend.com www.babyornot.no/product_info.php/cPath/30/products_id/44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå