Gå til innhold

Lottemooj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ærlig talt! Mulig du er hormonell men HVA er vitsen med å legge ut slike ting her? Jeg har ikke selv tatt abort, men det er mange grunner til at folk gjør det. Mange her inne har gjort det.

Vil du gjøre det enda værre for disse? Tror du de går rundt og koser seg med tanken?

Du mente det kanskje ikke på den måten, men jeg oppfattet den tråden som rimelig ekkel.. Beklager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg.Jeg HAR tatt abort fordi det var riktig der og da,og jeg ble sittende å grine av innlegget.Har heldigvis en super samboer som "ordnet" opp og minnet meg på at vi nå venter verdens beste førjulsgave,nemlig en liten gutt,og at fortid er fortid.

Mulig du ikke mente det slik,men det er temmelig sårt for oss som har gjort det,er 38 uker på vei nå og hormonell nok fra før...

Skrevet

ett sørgelig innlegg,men legg ikke sten til byrden ,for de som har tatt abort,de fleste har sikkert hatt en vanskelig tid da de tok sitt valg om abort.

Skrevet

denne syntes jeg var litt for drøy. man kan ta abort opptil 4 måned, ikke 6 som det sies her, og da må man tom søke til fylkeslegen hvis det har gått over 12 uker. jeg sier ikke at jeg er FOR abort, men folk må virkelig få velge selv. har en venninne som har tatt abort, og det var virkelig det beste på det tidspunktet. så denne ble litt provoserende for meg. men kanskje det som var meningen.

Skrevet

Det er sikkert bare Ludvig Nessa som har laget seg et nick på BIM ;-)

Skrevet

Ikke vær så hard mot henne da damer.. Ikke sikkert hun tenkte over at det ville støte noen da hun la det inn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...