**Baby**number**two** Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Kom dere vekk fra han før noe lignende dette eller noe verre hender: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=186727 Vet det er vanskelig å ta steget og dra, men tenk på barna! (Selv har jeg aldri vært i et sånt forhold, men jeg vet at jeg ikke kunne tilgitt meg selv hvis noe sånt hadde skjedd med min datter) Det finns alltid hjelp å få.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Ettersom du ikke har vært i et sånt forhold er du vel heller ikke den rette til å fortelle hvor lett det er å komme seg ut regner jeg med.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Hvor nevner HI at det er lett å komme seg ut?
**Baby**number**two** Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 Nei har som sagt aldri vært i et sånt forhold selv. Men min bestevenninne var i et sånt forhold (heldigvis uten barn). Så jeg skjønner litt hvor vanskelig det er! Unnskyld at jeg sa noe i det hele tatt Doppler, var virkelig ikke meningen å irritere deg! *dumme meg*
~~DoraDora~~ Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Alltid noen spesielle folk her inne som må kommentere alle innleggene, selv om de ikke alltid greier å komme med noe vettigt. Drit i de svarene....
**Baby**number**two** Skrevet 25. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2007 Jeg har skjønt det... er ganske ny her inne, men tar ikke lang tid før man forstår at noen er her bare for å gi krasse tilbakemeldinger på allt som skrives. Jeg driter i det jeg =)
Honningmelon Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 Det er jo ingen her som har nevnt at det er lett å komme seg ut?
LisaColli Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 huff stakkars jente har vært i forhold med en psykopat selv, fikk aldri barn med han og det er jeg sjeleglad for!!!!! husker vi var på mcdonalds og han kjeftet osv fordi han var sur for noe. etter han hadde gått kom det bort et fremmed par til meg og sa at jeg burde komme meg vekk fra han fortest mulig. hun hadde nemlig barn med en psykopat, og det var et helvete..så det er ikke lett å komme seg ut av slike forhold, de fleste trenger hjelp.
**Baby**number**two** Skrevet 25. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. november 2007 Så flott at du kom deg ut av det =) Bra at det finnes mennesker som dem som kom bort til deg. Er kanskje akkurat det man trenger for å komme seg ut, en liten wakeup call.
LisaColli Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 ja:) unner ikke engang min verste fiende å være i et slikt forhold! det tok ikke lang tid å innse at jeg måtte komme meg vekk, men det var ikke så lett. han oppførte seg som om vi var sammen i flere mnd etter jeg hadde gjort det klart slutt.. det verste med slike er hvordan de smisker seg inn på familie og venner. ingen som kan tro noe sånt om "han som er så snill", og dermed blir alle rop om hjelp bagatellisert.. nei huff, synes synd på de som har barn med slike menn :/
Lillesnuppis Skrevet 25. november 2007 #12 Skrevet 25. november 2007 jeg giftet meg med en mann ( ikke min datters pappa) Han viste seg å være en av jordas drittsekker. Jeg strøk skjorta hans 16 mai. Plutselig kjente jeg noe varmt mot ryggen da jeg sto å hengte skjorta opp på en kleshenger. Da jeg snudde meg sto han med strykejernet i hånda å sa til meg::: nå skal du være glad du snudde deg. Visst ikke hadde du fått ett fins strykemerke på ryggen.. ennå var jeg så dum å fortsette med denne mannen. en annen gang skulle han fly på meg for jeg sa han kunne åpne vinduet selv fordi jeg var opptatt med noe annet.. Bang da smalt det.. datteren min fløy i mellom dem.. Å da brakk han fingeren hennes.. det var signalet til hjernen min at den dritten skulle ut av vårt hus for alltid... Måtte til ett angrep på min datter for at jeg skulle våkne...
Lillesnuppis Skrevet 25. november 2007 #13 Skrevet 25. november 2007 Hun fløy igjennom oss. ikke dem...
Lillesnuppis Skrevet 25. november 2007 #15 Skrevet 25. november 2007 ja. mellom oss.. men uansett du forsto hva jeg mente da.
**Baby**number**two** Skrevet 25. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 25. november 2007 Dumt at det måtte gå så langt at datteren din ble skadet. Men bra at du kom deg bort fra han. Skikkelig trist å tenke på alle kvinner og barn som bor sammen med sånne psykopater!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå