Gå til innhold

Ingen positiv test, men er nå i min 13 uke:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flytter inn her nå:)

Tiltross for enten negative eller veldig svake tester fram til nå begynner jeg å slå meg til ro med at jeg er gravid.

Er ikke lenge siden jeg fødte første mann, så da jeg fikk symptomer igen skjønte jeg det var noe..

Legen kjente på magen min å mente jeg var gravid, siden urin prøven var negativ å kvalen bare har blitt sterkere med ukene tok jeg en blodprøve..

Slitsomt å ikke få en positiv test,er jo endel av gleden å få det:)

Men da får jeg bare vente på svar så lenge å håper at det går litt mere opp for meg når jeg får svaret fra legen:)

hvordan føler dere dere i formen nå?:-)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! så rart at den ikke gir skikkelig utslag da... men det er vel ikke alltid den gjør det! gratulerer! jeg er 19/4 i dag... og formen er bra... sliter litt med ryggen og er trøtt og slapp, men det følger vel med... hehe... er veldig verdt det!

Skrevet

Hvis du ikke får positiv test etter så lang tid, da kan du ikke være gravid. Mulig det er noe hormon kluss siden du akkurat har født. Men jeg tviler på at du kan være gravid. Sorry:(

Skrevet

Enig med anonym over meg.. Enten så er du ikke gravid,eller så er det noe så galt med fosteret at det ikke slår ut skikkelig.. Jeg har liksom ikke helt troen på dette innlegget heller,for hadde legen virkelig trodd du var gravid og det ikke hadde slått ut på noen test,hadde du fått ultralyd for å bekrefte/avkrefte.. Standard prosedyre.. Nei,beklager.. Jeg tror deg ikke..

Skrevet

Greit nok at du kanskje kan være gravid selv om du ikke får positiv test ved urinprøve, det er noen som ikke produserer nok HCG til at det gjør utslag. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg faktisk ikke turt å tro jeg er gravid, før jeg hadde hatt blodprøvesvaret fra legen. Merkelig at du må vente på det da, tar jo bare noen få timer for å få svaret? Men hvordan i all verden kan du vite at du er 13 uker på vei, uten UL? Hvis det ikke er lenge siden du har født så er det vel stor sannsynlighet for at mensen ikke er helt stabil enda... Ellers er jeg enig med den over meg i at det er merkelig at du ikke har tatt UL for å bekrefte/avkrefte...

Skrevet

Er da fullt mulog å ikke få utslag.. Ei jeg kjenner får ikke utslag hverken på urin eller blodprøver.. hos henne synes det på UL og den voksende magen.

Hun har bært fram 1 barn, og når hun gikk gravid 3,5 år senere døde barnet i uke 11. KUN UL som bevis på svagerskap begge gangene.

Må være litt frustrerende å ikek få utslag. Med min første begynte ikke testene å vise positiv før i uke 8/9.

Gratulerer så langt med den nye graviditeten og den overståtte første etappen!!

Skrevet

Legen sjekket meg med innvendig ultralyd i uke 6, og etter det var det ikke lenger noe tvil om at jeg er gravid....hvorfor blir ikke det gjort på deg? i uke 13...var da veldig lenge...

Skrevet

Oi oi...mange meninger her!!

Ikke noe velkommen hit?? hmm..

Blodprøvene blir sendt til laben å det kan ta opp til en uke men vanlighvis 3-4 dager sa legen..

Å ul har han ikke å han sa at siden jeg ikke fikk noe utsalg på urinprøven tar vi blodprøve først.

Er litt over 9mnd siden jeg fødte. Han kjente på livmoren å den var ca 12-13 uker mente han, å det kan stemme ganske godt med de beregningene jeg og har gjort meg å jeg ble kvalm for endel uker siden også.

Kan tilogmed selv kjenne livmoren rett over beinet!

Har jo vært gravid nettopp å vet hvordan det er..

Syns det er like rart som dere at testen ikke er positiv, men har undersøkt rundtom å lest om det og fant ut at det hender noen at testene ikke slår ur positive..

Jeg tror nok ikke babyen er død nei, takk for den forresten!!

Da ville jeg ikke får sterkere symptomer med ukene som har vært nå!

Men selvfølgelig skal jeg ikke tvinge dere til å tro på meg

Leste dere innlegget på bim om henne som var gravid i 14uke før hun fikk masa seg til ul å der fant dem en liten i magen? Det ER mulig sel om det ikke normalt..

Skrevet

Har legen sett på livmortappen din? Der kan man se tegn på graviditet tidlig. Fikk den selv sjekket i uke 8.

Om det hadde hendt meg ville jeg ha krevd UL evt. kontaktet en gynekolog og betalt selv.

Men men, velkommen hit da.

Skrevet

Herregud, hva slags oppførsel er det fra dere her inne??? Jeg er nå i uke 31+3 - ALDRI har jeg opplevd POS. Graviditetstest!!!!!!!!!!

Men jeg er gravid!!!

Tenk å si til henne at babyen kanskje er død osv, hva er dette for noe? Tenk om det var dere? Hvordan ville dere følt dere??

Syns dere skal ønske hun en varm velkomst og unnskyldning jeg altså!! Sånn her oppførsel er heldigvis ikke "tillatt" på 3 trimester..

Skrevet

Du kan jo kjøpe privat ultralyd, alt behøver jo ikke være fra det offentlige

Skrevet

Man burde fått utslag på en test, for å opprettholde svangerskapet må man ha hcg. Å jeg tviler på att en som er gravis så langt har mindre enn 25 i hcg som oftes trengst for att det slås ut. Å att det finnes flere av dere å på samme forum virker veldig rart.

Skrevet

Hi her..

Jo tror han sa noe om livmortappen også..stemmer det..

Tusen takk for litt støtte!! :-)

Nei alt trenger ikke være fra det offentlige!

Får jeg ikke ul i løpet av denne uka, drar jeg selv på privat klinikk å sjekker at alt er bra...

er veldig spent nå... men under meg fælt over testene altså!

Men du som skreiv oevr her som er i uke 31 og noe, når tok du den siste testen som var negativ? Ble blodprøven din positiv?

Skrevet

Gratulerer:) Jeg hadde pos test i femte uke, så på en måte var jeg nok heldig. -selv om det da blir uendelig lenge å vente på å føle seg mer sikker. Nå er jeg ca like langt som deg, med litt usikker termin i begynnelsen av juni. Blir morro til sommeren ja:)

Skrevet

..så du mener at jeg er henne?? jeg er anonym fordi jeg har venniner her inne og på dib å jeg vil ikke fortelle alle om graviditeten min før jeg vet med sikkerhet at alt er bra!

Skrevet

Jeg vil gjerne ønske deg velkommen, selv om jeg akkurat er kommet hit selv :) Jeg er i uke 13 og har termin 7.juni.

Ikke bry deg om surmulene, de prøver bare å skape litt action i hverdagen.

J***** frekt å antyde at det må være noe "alvorlig galt med babyen", håper ikke du tar det til deg, det er jo bare for dumt!

Det må være vanskelig å ikke få et 100% klart svar, men så blir det nok ekstra stas når dere endelig får se den lille på UL :)

Lykke til, håper du kommer tilbake snart med en liten oppdatering!

Skrevet

Sterke meninger fra folk her som tydeligvis ikke vet hva de snakker om! Man må jo faktisk basere ting på fakta og ikke bare på det man tror.

Gratulerer HI !!! Når har du antatt termin? Jeg har termin 31mai/1 juni. Så jeg er også 13/4 uker på vei. Lykke til videre i svangerskapet og vi håper vi ser deg i juni klubben :) :)

Skrevet

Du skriver at du har hatt noen veldig svake tester, og det er vel bevis nok. Er testen svak positiv, ja da er du gravid! (Går liksom ikke ann å være "litt" gravid, hehe) Gratulerer!!! Kos deg masse i tiden framover. Hilsen en medisinsk sekretær. Klem :-)

Skrevet

Velkommen! *Tar i mot med åpne armer*

Her er det ikke trangt om plassen, selv om man skulle tro at noen sitter og deler ut "fortjente" plasser. Drit i dem, og tro på deg selv og dine symptomer. Og en svak positiv test er en positiv test! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...