LINDA*** Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Blir så OPPGITT og skikkelig lei meg når jeg leser om foreldre som denger unga sine! (Ja, denger!). Nå er det en fyr i 30-åra som har gått helt bananas mot ungen sin. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=186727 Her i forrige uke tror jeg det var, var det en fyr fra Stavanger som hadde slått til babyen sin slik at den hadde fått blod i øynene sine.... Åååååå....! Blir så sinna.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Jeg synes faktisk det er verre med de mødrene som blir hos disse mennene. De skulle hatt bank. Det får de jo og men de blir alikevel. Damer er dumme.
Gjest ->>- Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Så enkelt er det stort sett ikke. At de er dumme altså.
Gjest ->>- Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Stort sett mister de hovedomsorgen. I skremmende mange tilfeller får de fortsatt samvær med barna. Ja, og så noen dager i fengsel, da.
Gjest Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Jeg er dønn enig med Doppler. At damer som får juling blir hos sånne menn får stå for deres regning, men når barnet får juling, da kanskje man skal få opp (de gjenklistra, mørbanka) øya sine.
Gjest ->>- Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Du må jo være så enig du bare vil, men det hjelper så lite. Den attituden der får ingen til å forlate den mørbankende gubben. De er stort sett så nedbrutte at de ikke er i stand til det. Det er en grunn til at så mange flytter tilbake til sin voldelige partner etter opphold på krisesentre, liksom, selv etter å ha fått rådgivning og støtte fra profesjonelle. Seriously fucked up i hodet, ikke bare "trege" eller "dumme."
Gjest Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Vet det. Been there, done that. Gått tilbake også, utallige ganger. Klart det er et problem som sitter mye dypere enn å skulle bare rusle ut døra, men jeg følte ikke akkurat for å skrive noen lang og tårevåt avhandling om temaet. Jeg kan jo legge til at jeg er sjokkert over "publikums" manglende innsats i slike tilfeller også, venner og familie. Selv om det er store komplikasjoner også der som fører til at det blir sånn.
LizzyG Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 Husker at jeg så et program om konemishandling på tv, og da sa de at (dette gjaldt USA) kvinner går tilbake i gjenomsnitt 7 ganger til sin mishandler før de klarer å komme seg helt vekk. Så det sier vel litt om at det ikke bare er å bakke sakene sine å flytte.
nati, knotten & lille karamell Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Dette står i si det i vg i dag: Logikk?! Jeg ble tatt i en radarkontroll opp mot Sollihøgda klokken 01.30 retning Sandvika i 101 km/t. 4800 i bot pluss 2 prikker. 2 uker senere leser jeg om en som har fått 3500 i bot for å ha mishandlet sitt spebarn. Man kan jo undres ja.....
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 Blir så lei meg og provosert ja...Forsvarsløse små barn... Leste i Bergens Tidende her i forrige uke, om en far som gjentatte ganger hadde kastet sin 6mnd gamle sønn opp i et betongtak...sønnen fikk brudd på kraniet og store hjerneskader...Faren fikk 4 år i fengsel...4 år for å m vilje ha ødelagt en annens liv...ALT for lite... En annen far hadde i affekt holdt så hardt rundt sin 4 mnd gamle datters brystkasse at hun fikk 9 ribbensbrudd!!! Resultat: 4 mnd fengsel...en vits spør du meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå