noche Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 nei og nei!!!!!!!!!!!!!har fått grusom hårfarge etter frisørbesøk som varte 55 timer, siden hun måtte rette opp fargen to ganger...ble ikkeno fornøyd. fikk 2 gratis produkter og betalte ingenting, vet ikke om det er vanlig service når kunden ikke er fornøyd? lurer på om jeg skal tørre å gå tilbake, føler meg skikkelig ugly på håret, men litt redd for om det evt blir enda mer ødelagt???må jeg betale hvis jeg går tilabke tror dere? må vel kanskje regne m det...synes bare de har ødelagt håret mitt. har lyst og barbere meg
noche Skrevet 25. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2007 først mørkere--feil feil farge, så lyse striper---påskekylling!--så roe ned med mørke striper...buhuuuuuuuuuu
noche Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 få litt tips da please!!!!!!!!!!!nå er jeg deppa
* Mamma'n til Ailin * Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Det er vanlig at man får rettet opp håret uten å betale, og får med produkter som plaster på såret. Men om du fremdeles ikke var fornøyd, hvorfor sa du ingenting da du var ferdig for 2. gang...? Vet ikke hvor mye det koster å farge håret hos frisøren, men regner med det kommer seg på et sted mellom 500-1000 kroner. Tror du skal satse på bare en farge, og heller ta striper senere. Vet ikke hvilket utgangspunkt du hadde.
Gjest Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 Først og fremst; gå til en ANNEN frisør. Fortell hva som er gjort, hva som er gått galt og nøyaktig hva du vil ha. Så kan frisøren fortele deg om det er realistisk. Så kommer dere frem til hva som er mulig og setter igang. Du må betale når du går et annet sted, men det kan jo høres ut som det er verdt det og på tide med et frisørbytte:)
noche Skrevet 25. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2007 ja tror nok det er lurt. bare redd håret detter av hvis jeg gjør mer nå. arrrggg. blir så sur av sånt
Gjest Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 Syns synd i frisøren din jeg, hun var sikkert ikke så høy i hatten når hun ikke fikk til sveisen din, hehe. Snakk med en annen frisør du, det er nok det lureste. Hår vokser, det får være en fattig trøst enn så lenge :*)
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 Hva slags resultat ønsker du da? Hvis du ønsker å jevne ut fargen etter all stripinga kan du jo ta en minicolor, den sliter ikke på håret men inneholder pleiestoffer. Det vil kun fungere om du ønsker en korrigering eller en jevner eller mørkere farge. Ønsker du å bli lysere er det kun bleiking som vil fungere, og det sliter jo mer på håret. Jeg ville nok tatt noen lyse striper om det var tilfellet og fått de skikkelig lys, istedet for mange striper som ikke er lysnet nok og da vil bli gul. Bleiking og lysning på allerede farget hår vil gi et mer gyldent resultat enn om håret er naturlig, det må du være forberedt på. Det beste du gjør er nok å få råd fra en frisør som ser deg og som kan bedømme hvilke muligheter du har i forhold til hårets kvalitet. Er håret skikkelig slitt kan det være lurt å være litt "snill" med det en stund. Masse hårkur, lite føning og glattetang osv i et par uker før du gjør noe mer. kanskje vil håret bli finere etter noen vask også... Uansett, det er viktig å føle seg fin på håret, så jeg hadde nok også valgt å betale litt for å bli fornøyd. PS. noen av de mest fornøyde kundene jeg har er de som har kommet for å rette opp noe etter de har vært hos en annen salong, da jobber vi litt ekstra for å få de fornøyd også.
noche Skrevet 25. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 25. november 2007 tusen takk for svar! ja jeg tror jeg lar det være i fred litt og blir vant til å se på det. skal aldri gjøre noe drastisk igjen. er naturlig askeblond og mye mye finere farge enn det jeg har fått. sånn går det når man skal "bli ny" på håret. men du, tror du at det blir gulere etter hvert som jeg vaksker? håper inderlig ikke det!
Fabelaktiv Skrevet 25. november 2007 #13 Skrevet 25. november 2007 Jeg hadde ringt de eller dratt til dem og bedt dem rette opp feilen og sagt at jeg ikke ønsket å betale for det. Går ikke det hadde jeg kjøpt meg en hårfarge og farget det hjemme - med hjelp av en venninne kanskje. Men så må det nevnes at jeg eksperimenterer med håret stadig vekk og ikke bryr meg så mye - det kan alltids rettes opp med svart farge her i gården iogmed at jeg er mørk.. lykke til uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå