Gå til innhold

Flyreise med Bekkenlosning - Er det trygt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som har vært ute og reist med fly og hatt Bekkenlosning? Skal fly til Dublin til Jul, men er litt bekymret. Krykker, rullestol, jeg vet ikke..? Man kan vel muligens sporre om disse hjelpemidlene? Men er det allikevel trygt? Hva kan skje egentlig? Har liksom ikke fått en klar oversikt over det. Skal til fysioterapi i morgen, har fått alle instrukser om ro, små bevegelser osv. osv. men har fremdeles sprs.? Vi har også 2 små fra for, så mannen min kan liksom ikke kun konsentrere seg om og hjelpe meg heller....

Setter pris på innslag fra andre med lignende erfaring!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har bekkenløsning og har netop kommet hjem fra to reiser. Første turen tok jeg alene med fly til Køpenhavn og neste runde var til London med samboer. Det går an å få hjelpemidler når du ankommer til lufthavnen. Jeg klarte meg uten denne gang da samboer tok al bagasje og jeg måtte "bare" gå. Men lurer litt på hvordan det skal bli framover nå. Skal egentlig reise hjem å besøke familie i Sveits til jul men vet ikke om jeg klarer turen da.

Din situasjon er anderledes når du har barn, du er egentlig den som vet best. Lyt til kroppen din:)

Skrevet

Hei! Jeg hadde ikke klart en flyreise med mitt skrøpelige bekken! men du for vel ha hjelpemidler med deg, bare ikke inn på flyet, det må sikkert gå med bagasjen. Ellers må du vel veie fordelene mot ulempene, kanskje er det verdt å være litt ekstra helseløs visst du skal noe kjempe gøyt! det er jo ikke farlig å ha vondt... selv om det er grusomt... Lykke til ihvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...