Reem Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Jeg klarer liksom ikke helt å slutte med å drikke kaffe og te. Brus er okay å holde seg unna men kaffe om morgenen er liksom så vanskelig å holde seg unna... De sier jo at koffein ikke er bra for oss prøvere i det hele tatt
hemmelig :) Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Ja, drikker baade kaffe, te og cola
Truseprinsesse Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Jeg liker ikke kaffe, så den er grei. Også drikker jeg bare grønn te til vanlig, men den holder jeg meg unna nå fordi den visstnok ikke er bra i kombinasjon med folat. Hindrer opptak av folat eller hva det nå var. Cola har jeg drukket mye av, men prøver å slutte med det nå. Mest fordi det er usunt. Så her i gården blir det lite koffein fremover, men det er altså ikke grunnet prøvingen.
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Hindrer all grønn te at folat blit tatt opp av kroppen? Hva med svart te? Har den samme effekt? Eller te uten koffein? Drikker en del Yogi Tea fra helsekost, burde jeg slutte med det? Var forresten en stor kaffe drikker før, fikk vondt i hodet hvis jeg ikke fikk i meg morrakaffen, men nå som jeg prøver har jeg kuttet kaffe helt ut.
Truseprinsesse Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Vet ikke helt. Leste bare at grønn te(generelt) hindrer det. Tror både svart og hvit te er greit. Hva slags type te er yogi tea da?
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Yogi Tea har mange forskjellige smaker og varianter. De to jeg har nå heter Green Chai og Women's Fitness, men jeg finner ikke på pakken om de inneholder koffein eller ikke? Hva er egentlig hvit te?
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 I den Women's Fitness er det rett og slett bare urter ser det ut som...
honey,5pp Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 Jeg drikker bare kaffe og te om vi er ute på noe/hos noen. Men jeg drikker jo en god del cola,som jeg prøver å kutte ned på,men det er ikke alltid like lett..
2 fine små Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Baade kaffe og te, er bare litt mer forsiktig. Man skal unngaa teer som renser naar man faktisk har blitt gravid (som for mye groenn te osv) men i proeveprosessen klarer jeg ikke helt aa forstaa at det ikke skal vaere bra aa rense kroppen? Eller jeg vet at det er bra aa gjoere det. Ang koffein, saa gaar det jo fint aa drikke et godt glass vann til kopper kaffe, det er verre dersom man er en som aldri drikker vann, men fortsetter med 10 kopper kaffe hver dag, det tror jeg ikke er saa lurt. Men jeg drikker i hvert fall 3 kopper et eller annet i loepet av dagen, og jeg ER gravid allerede.... =o) Men jeg drikker godt med vann hele dagen da, gjerne 3 liter hver dag. Tror ikke man skal slutte aa leve fordi om man er gravid eller proever, begge tilstander er jo friske tilstander, man er ikke syk... =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå