Gå til innhold

er det noen som kan svare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har det samme spørsmålet på sex debatten,men der er det vist inngen svar å få. så jeg håper at det er noen her som kan gå inn på sexdebatten å svare meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er noen som kan svare deg, men jeg gidder ikke flytte på meg. Kopier eller be damned.

Skrevet

Og det finnes nok bare en anonym inne på sexdebatten.

Skrevet

finner ikke ut hvordan jeg kan kopiere det over her.

Skrevet

finner ikke ut hvordan jeg kopierer det

Skrevet

Merk teksten, kopier (edit-meny), gå hit, åpne nytt innlegg, lim inn (edit-meny), trykk anonym om nødvendig

Skrevet

Merk teksten, hold venstre musetast nede mens du drar over teksen. Høyreklikk med musa på den merkede teksten, og velg kopier. Gå deretter tilbake hit, åpne et svarvindu, høyreklikk på musa og velg lim inn.

Skrevet

Ja da staar det daarlig til.

Skrevet

Klipp og lim:

jeg er en mann på 30 år.jeg og samboeren min har bodd sammen i snart 9 år.vi har 2 barn sammen.etter at nr 2 bled født,så har sammboeren nesten totalt mistet sex lysten.. vi har sex 1-2 ganger i mnd. hun sier at det har ingenting med meg å gjøre,men ar hun ikke orker sex så ofte lenger.jeg vet at hun er glad i meg,vi har det kjempe fint på aller andre måter.men jeg sliter med at sex livet våres nesten er borte.hun har en gang sakt at det kankje er pga hormon spiralen hun tok inn etter nr 2 at sex lysten er borte.kan det stemme?

håper at det er noen som kan svare meg!

på forhånd, takk!!

Værsågod. :-)

Skrevet

Selvfölgelig kan man faa mindre lyst av hormonspiral, samme med p-piller osv. Det skjer ikke med alle men det er vanlig likevel.

Det er vel ikke akkurat uvanlig at lysten dabber av med tiden heller, og for mange er det krevende og slitsomt aa holde et aktivt og bra nivaa i aarevis. Har dere snakka sammen da? Du har fortalt henne hvor mye det betyr for deg?

Skrevet

Det kan sikkert stemme, men det er sikkert ikke hele grunnen. Og det stemmer sikkert også at hun er glad i deg. Det er antakelig også noe med å kjenne seg totalt oppspist av det altomfattende familielivet. Skap rom for ingenting, ingenting er en undervurdert størrelse. Kos, massasje som ikke fører til sex, nærhet som ikke oppfattes som forspill - ha gjerne en avtale om at det er slik, om det er det som skal til for å få henne til å slappe av. Og ikke bryt avtalen, da må du forberede deg på ronking til evig tid.

Skrevet

takk til kama.

ja vi har snakket sammen om det mange ganger,men uten at det blir noe bedre av den grunn.

ja jeg har også fortalt henne at det betyr masse for meg.og da har jeg merket noen ganger at det virker som at hun har sex med meg bare for å tilfredstille meg og bli ferdig med det.det er jo ikke det jeg vil,jeg vil jo at hun skal ha sex fordi også hun har lyst!!

er det noe jeg kan gjøre for at hun kan få mer sex lyst?

Skrevet

Kjøp deg en fiskepudding!!!

Faa'n til mas....................

Skrevet

har du en dorlig dag i dag??

forstår ikke at du gidder å gå inn på dette innlegget vist du synest det bare er mas!!!

eller var det bare for å slenge drit??

synest det er veldig barnslig gjordt å svare slik når det er en som ligger inn et seriøst spm!!!

hva med heller å komme med noen råd??

Skrevet

noen ganger at det virker som at hun har sex med meg bare for å tilfredstille meg og bli ferdig med det.det er jo ikke det jeg vil,jeg vil jo at hun skal ha sex fordi også hun har lyst!!

Herregud...du kan jo ikke tvinge noen til å ha lyst. Kan du ikke respektere din samboer for at hun ikke har lyst til å ha sex...akkurat som du ikke har lyst til å plukke opp hår i dusjsluket til tider?!

Skrevet

jeg har da heller ALDRI tvinget hun til å ha lyst!!

spørsmålet mitt var om det er noe jeg kan gjøre slik at hun kan få mer lyst..

vi har snakket om dette mange ganger og jeg vet jo at hun vil ha det slik vi hadde det før. så jeg vil bare ha noen råd som kan gjøre det bedre for hun også!!

Skrevet

spørsmålet mitt var om det er noe jeg kan gjøre slik at hun kan få mer lyst

svaret er: nei

Skrevet

Du har aldri TVUNGET, og man bruker HENNE, ikke hun der det faller seg naturlog... (noe det ikke gjør for deg tydeligvis)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...