Gå til innhold

til dere som skal ha gutt?


lillemell-me.hærlige.gutter.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg har en Jørgen i magen. Kommende storebror heter Stian.

Syntes Leander er nydelig, godt valg om det blir navnet på din lille gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig favoritt her er Sebastian, men vi må se om han er det når han kommer hihi! Jeg liker også Jonathan, Tobias og Jonas, så vi har uansett flere alternativer.

Det eneste vi vet er etternavnet; han får et av mine 2 og et av pappas 2 - best of kan man si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter Lucas Nathaniel .. så godt å ENDELIG være enige om navn nå..Gjenstår bare å se om lillegutt passer navnet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Heisann Lillemell og takk for koselig treff i Sandnes forrige uke.

 

Her kommer en liten Jonas, så sant det enda er en gutt da. Så selv tutten på ord UL i uke 18, og skal få det bekreftet med 3D idag....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi venter en liten christian vi. Egentlig synes jeg navnet er for vanlig, men blir etter min døde svigerfar så koselig uansett så klart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ennå ikke helt avklart, men det står mellom Nicholas og jonathan. Har også vært innom tanken på Daniel :) Det skal ikke sære lett. Har en 9 år gammel sønn fra før som heter Dennis. Hadde vært fint med et navn som passer sammen med hans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bor i USA, saa her blir det en "Julien Alexander". Jeg likte Jack veldig godt, men det gjorde ikke mannen min.... Men vi er begge enige om Julien saa det er enda godt :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her blir det en liten Adam, passet så bra da det er vårt første barn og føsrte barnebarn til både mine og min mannns foreldre =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...