<3 + <3 + ? Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Synes det lukter så veldig urin av lillegutt noen ganger. Særlig på morgenen når han har hatt samme bleia hele natten. Lukter liksom gammel urin, og jeg får det ikke bort uten å bruke såpe (og det liker jeg egentlig ikke på den sarte huden). Noen som opplever det samme, og hva gjør dere??
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Ja, lukter voldsomt urin av gutten min også, og om morningen litt ekstra kvalmt. Han er mars gutt han også forresten Jeg har kjøpt en babysåpe på apoteket.
Gjest Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Hva slags bleie bruker du? Jeg syns det luktet mer urin den lille stunden vi brukte Pampers. (Han fikk utslett av dem også da, så var derfor vi slutta) Syns ikke det luktet så stramt når vi gikk over til libero igjen.
fox`y Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 det er helt normalt..urinen blir veldig konsentrert og de tisser ofte mye på natten... d er ikke noe iveien med å bruke litt såpe på huden..Laktasyd kan man trygt bruke..har gjort d et med begge mine gutter...1 mann plages med eksem å jeg fikk anbefalt laktasyd av hudlegen hans...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå