lillespiren2:) Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Hei! Jeg er selv førskolelærer i en barnehage i Trondheim, lurer på om det er mange her inne som jobber i barnehage, og hvordan det går i deres jobb? Er dere fremdeles i full jobb? Unngår dere mye løfting? eller jobber dere som før? Jeg er 4 mnd på vei nå, formen min har så langt vært utrolig bra, og jeg lever stort sett som før, med jobb og trening.
mamma`n til nurk Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Jeg jobber i barnehage, er i 26. uke. Jobber 100%. De siste 3 ukene har jeg ikke kunnet gjort mye på jobben pga ryggen. Har hatt problemer med ryggen i over 10 år, så hadde forventet det, dessverre. Jobber heldigvis på uteavdeling med mange selvstendige barn som kler på seg selv, og flotte kolleger som tar alt av tungt fysisk arbeid. Jeg sitter for det meste og observerer barna, forbereder mat, etc, så nå går det mye bedre:) Bortsett fra ryggen er formen helt på topp!!
Hotrodmama Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Jeg er ped.leder i barnehage og jobber 100%. Er 18 uker på vei og formen er kjempefin!!
juni08&mars10 Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Jeg jobber også som pedagogisk leder på småbarnsavdeling, og det innebærer jo mye løfting, men jordmor og lege sa at det ikkje gjorde noe. arbeider som før:) er 13 uker på vei..
mamma.85 Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 jobber i barnehage og jeg er i uke 26 og er 100%sykemeldt,noe jeg har hvert en mnd alt. kommer ikke tilbake i arbeid før etter permisjon.. pga bkkenløsning..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 jeg jobber på sfo 50% men sliter pga støyet.
cat85 Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Jeg er 100% sykemeldt, jobber som assistent på avdeling med 3-6år. Vært sykemeldt i 8 uker, er i 25 uka. Har bekkenløsning og kynner.