Gå til innhold

Hvor mye kostet bryllupet deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi valgte mange rimeligere løsninger og skulle ha et budgett bryllup... men det kom likevel på ca 60tusen..... Må få med at kjolen kostet 10tusen da.. hehe.... der ville vi ikke spare på noe :)

var ca 65 gjester....

Hadde koldtbord, og lokalet vi leide kostet bare 1200kr....

Skrevet

90 000

var 80 gjester, hadde en privat kokk som laget maten. drikket var kjøpt inn på taxfree og i sverige.

Skrevet

*knis* bryllupene vi kommer til å ha i fremtiden 6ymamma kommer til å bli dyyyre. det er jeg sikker på;-)

du kommer vel m mann og barna? sånn....da har jeg spart meg 6.50 på porto på invitasjon til dere:-)

Skrevet

Jeg giftet meg 13.august-05 etter 5års samboerforhold, vi var 68stk på festen og 35stk til middag, bryllupet kom på ca 105.000,- med alt, alt i fra undertøyet mitt til serviettene på bordet.

Jeg var gift i bare 6mnd da...uff...men det var sånn det ble...

Skrevet

Rundt 15- 20 000 tenker jeg.

Vi hadde et veldig enkelt bryllup med bare de nærmeste tilstede.

Giftet oss 23 på kvelden,og hadde lunsj dagen etterpå.

Skrevet

Vi giftet oss stille og rolig på tinghuset nå 18.oktober, hadde med foreldre,forlovere, mitt ene søskenbarn som bor her, stebroren til mannen min, samboeren om stesønnen til svigerbroren min og ei venninne av oss på middag på restaurant etterpå (var 15stk). På tinghuset var det meste av nære venner vi har her tilstede itillegg til de som var med på middagen.

Med kjolen min, noe småtterier til guttene våre og middag betalte vi 2500kr. Foreldrene våre betalte litt over 1000kr (hvert par). Så hele bryllupet vårt kom på under 5000kr. Perfekt for oss!

Skrevet

Vi måtte avlyse bryllupet i siste liten for jeg oppdaget at jeg var gravid (var ganske lang på vei da jeg oppdaget det)..

Men med alt sammen ca. 100 000 kr!

Skrevet

Vi var 45 stk..feiret en helg til ende..alt i alt kom på rundt 130 000 kr...og verdt hver krone..:)

Skrevet

ca 55.000 med antrekkene våre. vi var 45 til middagen og noen elstra kaffe-gjester:o) var en flott dag!!!!!!

Skrevet

Tja, et par tusenlapper? Pizza, sjampis og hvit skjorte til ungen var vel utgiftene, parken var gratis og gjestene happy.

Skrevet

Gifter meg i August..

Blir ca 30 gjester..

Har regnet ut at det kommer på rundt 47.000 kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...