Gå til innhold

er det noen som kan svare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en mann på 30 år.jeg og samboeren min har bodd sammen i snart 9 år.vi har 2 barn sammen.etter at nr 2 bled født,så har sammboeren nesten totalt mistet sex lysten.. vi har sex 1-2 ganger i mnd. hun sier at det har ingenting med meg å gjøre,men ar hun ikke orker sex så ofte lenger.jeg vet at hun er glad i meg,vi har det kjempe fint på aller andre måter.men jeg sliter med at sex livet våres nesten er borte.hun har en gang sakt at det kankje er pga hormon spiralen hun tok inn etter nr 2 at sex lysten er borte.kan det stemme?

håper at det er noen som kan svare meg!

på forhånd, takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff ingen enkel situasjon for noen av dere....men kan det tenkes at hun kansje ikke føler seg så attraktiv lenger?

etter jeg fikk nr.2 så "mista" jeg lystn.....barnefar ble fustrert og skjønnte ike at det ikke hadde noe med han å gjøre....han trodde jeg hadde følelser for andre osv. så han begnte å oppføre seg som en tosk mildt sagt....så 6mnd etter nr.2 kom skillte vi lag.....nå er det 6mnd. siden...og jeg har fått bekreftet i g-u at livmoren min er fallt ned etter nr.2 kom til og at dette er grunnen til nedsatt sex-lyst.....

nå sier jeg jo ikke at det er dette som er med dama di...men jeg vil frem til at der kan være så mange grunner til at sex-lysten hennes ikke er på topp......

jeg skjønnte ikke heller hvorfor jeg ikke ville ha sex.....men skjønner det jo nå.....

kansje hun er sliten...kansje hun føler at hun er alene om det meste med barna og litt småirritert over det som ubevisst går ut over sex-lysten.......du skjønner at med oss damer så er det vanvittig mye som kan utløse dårlig sex-lyst...

men tro på henne...når hun sier det ikke har med deg å gjøre....så har det nok ikke det heller....kansje du kan overasske henne med massasje med oljer osv...slike små ting kan gjøre så stor forskjell....man må gi og ta...

Skrevet

Har hørt fra mange som har satt inn hormospiral at de har mistet sexlysten. Derfor valgte jeg ikke å sett det inn, vil fortsatt ha lysten på sex selv om jeg har født.

Hva med å starte med et godt forspill?? En dusj sammen, masasje, mye kos også se om det kan hjelpe på. Ikke "press" henne eller la henne føle at hun må ha sex. Kanskje si at nå er det din tur til å ta initiatvi til sex hun føler for det? Kanskje det kan hjelpe?? Mange føler seg ikke komfortabel eller vel med kroppen sin etter at de har født. Jeg var ikke kean på sex rett etter fødtselen,men det kom gradvis tilbake og nå nyter jeg det..

Lykke til og håper det ordner seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...