Gå til innhold

Jeg tror jeg er gravid :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensen er 5 dager forsinket...har tatt tester som viser negativ (men er fra billigtesten.dk, og hørt de slår ut seinere..??) Har ikke noen gravidsymptomer, men føler det liksevel på meg...

Håper det stemmer denne gangen og at det ikke bare er ønsket som før at jeg innbiller meg dette!!!!

:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

krysser fingrene for deg..:) jeg tok tester fra billigtesten nå sist. tok dem 3 dager over tiden tror jeg det var. og da viste den svakt (tok på kvelden) men dagen etter når jeg tok på morgningen så ble det sterkst positivt

Skrevet

spennende dette her :-) Håper jeg er det....har prøvd litt over 6 mnd ...

Skrevet

hm..sitter akkurat her med en positiv test i hånda..synes det er skikkelig skummelt jeg..

Skrevet

å spennende....

Jet tok billige tester sist og fikk svaaaaaaak strek men streken ble ikke noe sterkere når jeg brukte apotektest. Det 8-9 dager før testen ble sterkt positivt!

Lykke til

Skrevet

Da blir vi vel med i samme terminklubb da :-) Er foreløbig anonym jeg, for vet noen kjenner meg her inne :-)

Kjøpt apotektester i dag, og skal teste i morgen...Har skikkelig mensenfølelse nå, men er vel gjerne gravidsymtomer det og....

Skrevet

Dette var jo som å lese om meg selv:-) Fikk endelig en tydelig, positiv test imorges!! Har testet flere ganger de siste ukene, da jeg er ca. 2uker over ventet mensturasjon - alle har vært så svake at vi ikke klarte å se om det var positivt eller bare "bakgrunn".

Så var det visst en spire allikevel:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...