ღSpirelillღ Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Jeg har hatt veldig ustabile sykluser og denne mnd følte jeg at jeg hadde el to ganger. Testet ikke, så vet ikke hvilken av gangene jeg faktisk hadde el. Har derfor to IKM datoer, enten 25 (i dag), eller 2/12. Har tatt en test i dag for sikkerhetsskyld, og den viser en svak strek med litt farge (ikke skygge). Sist fikk jeg svake positive tester noen dager før den ble sterk og det ikke var tvil lenger, altså testet da positivt 4 dager før IKM. Kan det være mulig at det faktisk klaffet på første forsøk denne gangen?
Truseprinsesse Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Det høres veldig positivt ut ja. Kan du ikke legge ut bilde av testen din?
ღSpirelillღ Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 Skal prøve å få lagt det ut når mannen min kommer hjem om en halv times tid.. er ikke så flink med slike ting.
Truseprinsesse Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Så gøy. Det blir spennende å se. Håper den er positiv!
ღSpirelillღ Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 Det håper jeg og, selv om det gikk litt skummelt fort denne gangen også...Også er det litt vanskelig å tro når testen ikke er helt klar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå