RaPe Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Er i 15.uke, og har ikke hatt antydning til mage før nå. Og nå har jeg hatt vondt i 2-3 dager. Helt grusomt... konstant smerte, som varierer litt i styrke, og varierer plass; alt fra langt ned i magen, til høyt oppe under navlen, til mer på sidene... Gruer ekstremt for jobb i morgen.... Hadde ikke noe slik med nr1, så synes det er litt ekkelt... Men mener jeg kjenner en hard kul der inne nå, så det er jo mest sannsynlig voksesmerter...
1baby,og 1 spire Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Jeg hadde også endel strekk smerter.Vondt å bøye seg og dragninger over alt i magen. Så er nokk helt vanlig. Ga seg etter en stund (par uker ca)og nå kjenner jeg ikke noe til det mere.Utenom vis jeg nyser noen ganger.Får håpe det blir bedre snart for deg.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Har hatt endel smerter i magen jeg og som har vært voksesmerter, men ikke i så stor grad som du beskriver. Er nok voksesmerter du har, men jeg tror jeg hadde ringt legen i morra allikevel for å være helt sikker på at alt er bra.
RaPe Skrevet 25. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2007 Jeg bor så tungvindt til, at å besøke lege etc er et "ork". Særlig nå, når det herjer snøstorm ute... Men vurderer å ringe føden i dag, kun for noen beroligende ord. Er jo ikke så mye mer de kan gjøre over telefon, da.....
2008 og 2011 mamma Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Jeg er i 17 uke og får av og til kjempe sterke smerter i høyre lyske når jeg tisser. Er som en kniv som stikker...AU AU!!! Noen som vet hva det kan være?? (de "livmor-bånd-greiene" på sidene som strekker på seg?)
Leirha Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Jeg har sliit med dette i perioder. Hadde det mye rundt uke 15, men sliter også veeeldig med det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå