Truseprinsesse Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Kjenner at jeg har stikninger på den ene siden nederst i magen og lurer på om det kanskje er EL. Har enten EL på mandag eller på torsdag. Hadde syklus på 31 dager sist, men mener å ha hatt 28 dager før. Bør jeg hive meg i køya tro? Også midt i eksamen da. Hehe.
Truseprinsesse Skrevet 25. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. november 2007 Jeg tok meg en kjappis for å være på den sikre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå