Gå til innhold

Middag i dag da, folkens? Trenger tips=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir kaker kl 16.50 her, så orker ikke noe veeeldig tungt måltid, tror jeg.. men det vil sikkert gubben.=) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det pai med bacon, løk og brokkolie. Og en salat ved siden av. Veldig lettvint og greit.

Gjest otilie79 på nye eventyr:o)
Skrevet

Vi skal ha sånn lørdagskylling fra frysedisken, med ris og kyllingsaus:o) Yummy!

Skrevet

mmm.. hørtes godt ut begge deler=)

 

har du oppskrift på den paien eller? deigen? takk!

Skrevet

Det vet jeg ikke.

Blir vel noe julemat eller noe.

Skal på familiejulebord på Sillongen hotell.

Vet ikke hva det innebærer

Skrevet

Kjøttkaker (Gilde :( jaja....), brun saus, poteter, gulrøtter og ertestuing.

 

Skrevet

Her blir det Kjøttkaker, Makaronistuing, grønnsaker og brunsaus. :)

Skrevet

Vi skal på middag til en kompis. Mener han skulle lage kålruletter med løksaus. Mmm. Har ikke spist det på 20 år..

Skrevet

hjemmelaga kjøttkaker i brunsaus, og noe godt til dessert tror jeg:)

Skrevet

Gratinert blomkål, den oppskriften som står bakpå blomkålsuppepakken. Med hvitløksbaguetter til. Nammings! Lettvint og godt. :-)

Skrevet

Kjøper ferdigbunn fra maizenna, tilsetter bare vann og knar deigen sammen. Veldig greit.

 

Til fyll så skjærer jeg opp baconet i små terninger/biter. Kutter opp løken og deler brokkolien i små buketter. Så surrer jeg alt sammen i stekepanna til løken og baconet blir blankt.

 

Trykk ut deigen i en paiform. Legg osten i bunnen, gjerne vellagret ost.

Legg så fyllet på. Over det hele heller jeg en blanding av egg, fløte og melk.

Ta 3 egg visp de sammen med ca 1 dl fløte og 1 dl melk. Tilsett salt og pepper etter smak.

 

stek paien etter anvisning på paipakken.

Skrevet

Her blir det oksestek m/poteter,gulerøtter og saus

Skrevet

Ribba står i ovnen så her blir det julemiddag:)

Skrevet

Tror det blir pannekaker, fylte, gratinerte...

Skrevet

Medisterkaker, poteter, rødkål, saus og grønnsaksblanding. Tyttebær syltetøy og flatbrød.

Skrevet

Bali kyllinggryte med ris og hvitløksbrød:)

Skrevet

I dag spandere svigermor Dolly pizza, så vi skal snart dra dit, det har blitt en kjempe fin resturant her med ett super flott lekerom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...