tasah Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Hva står på ønskelisten til deres jenter? Syns hun her i huset har alt hun trenger, dokkevogn, dokkeseng, dokke, lekekjøkken, duploklosser, duplostall, briobane, masse bøker, puslespill, akebrett og klær. Jobber i tillegg slik at jeg får kjøpt alle klær til henne med personalrabatt (50%) så vi kjøper alle klær til henne der. Har sagt vi ønsker oss penger, skal kjøpe lekehus og trampoline til neste vår, men forstår at det ikke er så gøy å "bare" gi penger for tanter og besteforeldre. Tips mottas med takk
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Ute leker? Sykkel? Vippe? Sandkasse? Bord og stoler til lekehuset hennes?
Sweet caramel Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Minn lille tupp på 2 år og 8 mnd ønsker seg dukke stellebord! Hun ser i katalogen ofte, og sier at det ønsker hun seg av nissen:-) Har til og med bestemt seg for hvor det skal stå, og det er på badet ved siden av lillebroren sitt stellebord:-) Er så herlig atte! Ellers så er jo barnekoffert et alternativ, og uteleker, som noen andre skrev? Ikke lett det der nei, vet..!
tasah Skrevet 25. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2007 Takk for gode tips Vil gjerne ha flere
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 vi har akkurat samme problem - vi har alt vi trenger og kjøper etterhvert som det dukker opp noe. Men har ønsket bilder tilå ha på veggen, kjelke, teaterbilletter, utkledningsklær, god ryggsekk. Abonnementer i bokklubber eller lydbøker, cd - spiller er jo ogå en ide...?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Jenta vår på 2,5 elsker å leke med alt fra dukker til biler og hun leker veldig mye både med andre barn og for seg selv. Hun har litt dukkeutstyr og litt av både ditt og datt. Hun elsker også musikk, så av oss får hun keyboard m mikrofon (og krakk) , dukkehus av en eller annen sort (sannsynligvis Fiffi..Det er veldig stas med Fiffi for tiden) og så lurer vi på å kjøpe Fiffidukken som kan snakke. Vi har også vurdert dukkevugge , stellebord , kjøkkenstol ol til dukkene , men vi har dette utstyret på loftet etter større søsken,(hadde jo vært moro om hun hadde sitt eget også) Dette er vanskelig , ja .. Ingen tvil om det Ang trampoline. Det har vi hatt, og det kommer vi ALDRI til å skaffe oss igjen. Jeg kjenner til flere alvorlige episoder på trampoline (ikke hos oss men nærme nok til at vi kvittet oss med den) , så det vil jeg advare deg mot. Ikke at jeg skal blande meg inn i hva dere skal kjøpe til barna deres, men ber ydmykt om at dere tenker god om før dere kjøper trampoline. MVH Snoos
zadine Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 noen som husker adressen til disse koffertene som barna kan sitte på mens man drar dem etter seg, de er i hard plast. Ypperlig til å ha litt bøker og leker i på fly osv?
prinsessemor123 Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Godt ulltøy er jo dyrt og kjempegreit å få til jul. Eks. fra nøstebarn. Fantastiske pjamaser de har der.
peonererfine Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 På vår ønskeliste står ulltøy, lekebestikk og lekemat i tre eller plast til lekekjøkkenet hun skal få av meg til jul...Ellers: bøker, dukkeklær. Nye puslespill er også populært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå