Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Jeg skal om noen timer på min 3. kveldsvakt denne helga! *gøøøøy...not*
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 her skal vi kose oss på dagen, også skal vi spise pinnekjøtt hos mine foreldre og bake pepperkaker med søstra mi etterpå =)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Jeg har en del planer for dagen i dag.Skal først og fremst hoppe i dusjen,spise en deilig søndagsfrokost med min kjære,lese avisen,rydde litt,vaske tøy,senere i dag skal vi opp på Jessheim å se når de tenner julegata etter det skal jeg ut å spise med noen venniner fordi hu ene hadde bursdag her om dagen,........ :)En koselig søndag med de jeg er gla i:0)
cherry coke Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Vi skal bake pepperkaker, det er skikkelig kjekt å gjøre ilag med frønka på 2 år=) Etter det skal vi ut å leke litt i snøen, også skal vi lage hjemmelaget kjøttkaker til middag. Kaffi og kaker hos mamma og pappa i ettermiddag. Blir en god dag=)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 Åååå det høres så koselig ut det dere andre skal altså!!! *grønn av misunnelse*
lillegull:) Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 vi skal på visning i dag vi.. håper det er drømmehuset..hihi:)
Honningmelon Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 I dag skal vi til foreldrene mine å spise middag. Deilig å få ferdig middag :-)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 skal hente mini hos svigers om noen timer, også spise middag der... før det skal vi rydde på rommet som skal bli minis soverom, når vi får gjort det ferdig..sukk.
Torpekjærringa Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Male :o/ Er mye annet jeg ville brukt søndagen på ...men veggene blir ikke hvite av seg selv......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå