Gjest Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 I dag er dagen for å ta komfyren, og det er sannelig på tide. Det er noe fastbrent i bunnen og...uff ja det er virkelig på tide. Jeg lurer på hva jeg kan bruke for å få det bort. Syns å erindre at noen har sagt at man ikke skal bruke skuremiddel i komfyren, stemmer det? Kan jeg bruke en slik svamp som jeg bruker på kasseroller? Hva bruker du?
Expat Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Man får vel sånn husholds-natron i Norge også nå? Da blander man Natron og zalo som en tykk krem, og skurer med en klut etter å la det virke litt. Ha oppvaskhansker på!
Gjest Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Husholds-natron har jeg ikke hørt om, men det skal jeg se etter. Hva bruker du når komfyren ikke er kjempe skitten da?
LINDA*** Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Jeg har bestandig brukt Mr. Muscle jeg! Funker som bare det!
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Jeg har brukt slik spray som man får kjøpt på butikken, som er spesielt til rengjøring av komfyrer. Det funker veldig bra!
Gjest Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Jeg har en ajax professional som de har en slik fantastisk reklame for på tv. Men jeg lurer på om den kan ødelegge en hinne inni ovnen? Eller er det bare noe jeg innbiller meg?
cherry coke Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Ovnsrens. Fuker som bare det. Kan godt la det stå til over natten, da det gor bedre effekt.
Expat Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 "Hva bruker du når komfyren ikke er kjempe skitten da?" Vel det er vel det som er problemet, haha...
Tommage♀♂ Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 Går det an å bruke vanlig bake-natron og zalo og eller? Jeg bruker ofte bakepulver i kaffekanna, da blir den skinnende ren. Så natron funker nok i stekeoven, det har jeg aldri kommet på=)
Gjest Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 Smart! Det kan jeg prøve. Bruker dere svamp, en gammel klut, microfiber eller? ja nå er det vel ingen hemmelighet kenger at jeg ikke har gjort dette før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå