-carina- Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Med denne fantastiske dollar-kursen vi har nå, så burde vi jo absolutt sitte på nettet og shoppe fra USA... Men det vi handler bør jo koste under 200 NOK for å unngå tollen. Om vi bestiller feks 5 DVD'er bør de jo sende dem seperat, slik at man unngår å betale toll... Vet at bøker er tollfritt. Vet det er endel amerikanske nett-butikker som ikke vil sende til Norge... Når man da ser bort fra dette, er det da noen som har noen gode nett-butikker å anbefale )
Kondis som en murstein Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 ebay handler jeg endel fra )
-carina- Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 Takk for svaret! Som du ser, jeg gir meg ikke med å mase før jeg får svar... ;o) Kanskje jeg skal ta meg en titt på Ebay, ja! God idè! )
Kondis som en murstein Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Kan ikke gi seg, vettu ;o) Er det noe spesielt du er på jakt etter da? Et hav av ting på ebay, ja )
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Sjekk ut www.importalen.no ) God shopping!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå