Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Takk for et veldig hyggelig jentejulebord i går! Jeg har ikke ledd så godt på lenge, antakeligvis siden vi hadde gravidtreffene våre. Da satt vi også og skokklo...men da ble vi ikke bedt om å dempe oss da hehe. Skikkelig morsomt kveld, dette trengte vi :-) Og nå skal jeg laste ned bilder, sjekk FB etterhvert :-)
Rødtopp75 og to små Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Ja dette var kjempeartig Jeg koste meg skikkelig. Dette må gjentas. Mannen syntes det var artig med håndbakbildene, skikkelig jentejulebord Herifra kommer også noen bilder når jeg er ferdig med å laste dem over.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Hmmm ja veldig gøy.... Hvor sent ble det på dere andre...Jeg er super sliten i dag og akkurat stått opp. Bare lurer på noen ting i dag jeg; Bellen- fikk du med deg veska hjem Tussi- har du det "kjempebra" i dag Endelig spire- har du mer sennep igjen. Mannen her skjønte ikke helt humoren.... Takk for en fantastisk kveld med supre, flotte og gøyale mammaer
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Tusen takk for i går ja, var som alltid kjempekoselig og ikke minst utrolig artig hehe Formen min er ganske bra, men kjenner jeg er utrolig trøtt og sliten, wonder why... Skal se om ikke jeg også klarer å få lagt ut noen bilder på FB etterhvert :-)
Millapril Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Tusen takk for kjempekoselig kveld. Skikkelig morsomt! Jeg er litt sliten i dag merker jeg. Lenge siden jeg har drukket mer enn ett glass vin...som det jo ble i går. Men formen er overraskende fin og jeg er klar for familieselskap i dag! Tjoohei! Håper alle kom seg vel hjem og har en fin dag i dag. Jeg legger ut bilder nå
Bellen^2 Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Ja tusen takk for i går! Formen er etter forholdene bra, skal jo ha litt igjen for å være på en god snurr etter noen øl;) Veska ble med hjem! Utrolig nok klarte paraplyen seg også! Og ja, det er viktig å ta på seg jakka når man leter etter veska
Tussi og Maja Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Ja, takk for i går jenter! Utrolig moro!! Har nok ikke ledd så mye og så godt på leeenge. Vil vel ikke karakterisere formen som "kjempebra", men er i forbausende god form. Og så det er sagt; når man tenker at det er lurt å kjøpe to drinker på en gang for å slippe køen ved baren, ja da er det vel i grunnen på tide å dra hjem;-) Og Sanasol; du klarte ikke å bli kvitt den gamle paraplyen din, for den tok jeg med hjem! Skal få den ved neste anledning!
Två små trollungar Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 Ja, takk for igår! Jeg har ikke ledd så mye på lenge! Formen er forholdsvis god. Heldigvis. Svigers kom nettopp på et spontant besøk og hadde kjøpt en bilstol nr 2 til oss :-). Dette må vi gjøre flere ganger!
Solstråle72 Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Ja, tusen takk for i går allesammen! Hadde det kjempemoro. Koselig å være ute med en gjeng som har så godt humør, der humoren og latteren henger løst!!! Formen er så som så i dag. Kunne vært verre og har definitivt vært bedre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå