jonamam Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Vi har potte til lillegutt som han bruker når han ikke rekker å springe ned på do. I det siste har jeg lagt merke til at det er noe hvitt som skiller seg og synker til bunns når han har tisset. Det er akkurat som sukker eller eggehvite. Ligger også akkurat som et fettlag oppå urinen. Er dette noe farlig? Blir litt bekymret, men han virker jo frisk og fin på alle måter ellers. Bør jeg sjekke dette hos lege?
Expat Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Dette så jeg et fint svar om for litt siden, var det pøber'n som svarte kanskje? Dytte litt så får du nok svar!
Slash Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Kanskje det er sukker i urinen. Den gangen jeg hadde det, så var det et tegn på diabetes.. men jeg vet ikke om det trenger å være det i dette tilfelle. Ta en urinprøve, og få sjekket den. Håper det ikke er noe spesielt. Lykke til.
jonamam Skrevet 25. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2007 Dytter denne litt opp jeg. Andre som har erfaring med dette??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå