Gjest Sekretøsa Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Det får'n jaggu si! WOW!!!! (vet jeg ikke skal veie meg hver dag, men dere vet hvordan det er...) NED 2 kilo på 3 dager!!!! Jeg bøyer meg i støvet!!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 ååå hva er dette for noe??? kunne godt tenke meg å bli kvitt noen ekstra kilo!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 ETtersom jeg har lest meg til i boka, så er ikke dette noe for de som bare skal ned et par-tre kilo, men de som skal ned 10 +++. Du kan lese om det på www.lavkarbo.no Det er helt genialt! Snakket med svigerinnen min. Hun har ei venninde som gikk ned 4 kg på ei uke, og moren hennes igjen gikk ned 40 kg på et halvt år! Så nå har svigermor og jeg starta, vi kjemper om julekjolen!!
anni69 Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Åssen fungerer den da? Hva spiser du? Skulle helst gått ned 10 kg jeg.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Det er en lavkarbo-diett. MEN, det er masse masse godt fett, og man kan spise mye før karbohydratene har nådd toppen. Spiser egg og bacon til frokost. I dag hadde jeg lyst på noe annet, så spiste lavkarbo-polarbrød (laga selv), med ost, og kokte meg et egg. til middag spiser jeg stekt kjøtt med grønnsaker.. Laga en flott ostekake i går, som jeg skal ha med i burdag i dag
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Man skal nesten kun spise 15 gr karbo om dagen, om jeg ikke husker feil. Så så og si ut med: Ris, brød, poteter og annet med mye karbo . Jeg er for at kroppen trenger det "moder jord" gav oss, så litt av alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå