Gå til innhold

Adventsstjerne....og annen adventspynt...


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

I går måtte jeg bare prøvehenge de nye lilla gardinene...og selvsagt ble de så fiiiiine så jeg tar de helt klart ikke ned bare fordi advent ikke begynner før neste helg....Men så har vi ny adventsstjerne også...Og har så lyst å "prøve" henge den og opp....men da kommer den jo ikke ned igjen....og det er jo en uke fortidlig!!! Åh....Jeg som alltid er så streng med sånne ting!!!!

 

 

hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

okey, så lenge holdt jeg...Nå henger adventstjerna i vinduet, og det ble kjempe fint!!!! Advent here I come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i et borettslag hvor aldersgjennomsnitter er ca 70 år, så har vel forvirra mange av de eldre nå, for ser det plutselig dukket opp en advenststjerne i blokka vis a vis oss!! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. det kunne jeg også funnet på - når naboen får opp adventslysene, følger jeg på... Du har nok forvirret dem ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, du er like julegal som jeg skjønner jeg. :-)))

Jeg kjøpte 2 nye lys-pyramider, eller hva jeg skal kalle det, i hvit/sølv med lyspærer inni, og jeg måtte bare prøve de i vinduet, og da jeg så hvor fint det ble klarte jeg ikke la være å la de bli stående.

Har lyst på nye julegardiner til både stue og kjøkken, men får se hva pengeboka sier etterhvert. Til helga henges de gamle gardinene opp iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...