2SmåTroll Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Og det er vel i andre trimester at alt skal bli så fint og flott? hehe. Håper kvalmen forsvinner snart. Merker at energien begynner og komme tilbake og det er deilig. Nå klarer jeg jo og være våken en hel dag. Selv om det blir en lur i dag. Ikke morsomt og stå opp klokken 05:00 for og dra på jobb
1baby,og 1 spire Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Velkommen over. Håper du får en fin tid her ,og at formen blir bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå