Gå til innhold

Stikninger i underlivet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært en del på farten de siste dagene og sliter nå med en del stikninger nedentil.. Er dette normalt og vet noen hva det kan komme av? Temmelig ubehagelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D er normalt ja, men kaaaaaanskje et signal på at du kan ta d litt med ro=) Er du langt på vei da?=)

Skrevet

Jeg har også endel stikninger i underlivet,er i uke 33,og lurer også veldig på hva det er,kjennes ut som om noe driver og skjer der nede.

Skrevet

HI her, er i samme uke som ann-k 82, uke 33. :) Sa det selv at jeg kanskje burde ta det litt mer med ro ja, hehe. Merkelig følelse hvertfall, kjennes absolutt ut som noe skjer. :P

Skrevet

Jeg er i uke31, og har det sånn jeg og. Spesielt hvis jeg har gått mye, reist meg mye opp og ned og løfta ting. Jeg er redd det er for tynt i bunnen da jeg har fjernet en del av livmortappen (pga celleforandringer, husker ikke hva det heter), pluss at jeg har tatt en god del vevsprøver der seinere. Høres sikkert dumt ut, men det kjennes sånn. Er det noen som vet noe om dette? Jeg setter meg ned og tar det med ro når det begynner. Da går det over igjen etter en stund.

Skrevet

Jeg også kjenner dette innimellom.. Kjennes ut som om noe presser på der nede,blanding av at jeg må tisse og stikking.. rar følelse. Har det ikke så ofte heldigvis..

Skrevet

Dette høres veldig kjent ut :-) Det er veldig sannsynlig at det er hodet på babyen (eller forliggende del iallefall) som har sunket ned i bekkenet. Da kan en få de uderligste fornemmelsene i underlivet/nedover lårene. Hos meg kjennes det ut som ilinger og stikninger, og noen ganger innbilder jeg meg at en liten hånd er på vei ut. :-)

Skrevet

Er kroppen som gjør seg klar til fødsel:)

Modning- tøying og bøying i bekkenet.

Dette begynte i uke 36 ca for min del..

Skrevet

modning.. kan også være barnets hode som "graver" seg ned i bekkenet og klemmer en nerve her og der.

Skrevet

og ehhhh til dere som trur at dette er pga hodet er festet, så har ikke det noen sammenheng. jeg har opplevd disse ilningene og stikkingene leeenge, men ingen baby som har festet seg her. er 39+2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...