Frk. V *juli-11* Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Jeg har IKM neste lørdag 01.12 hvis jeg har regnet riktig da, vært litt uregelm. det siste halvåret, men har stabilisert seg litt igjen de siste mnd. Men nå føler jeg meg anderledes.. Jeg syntes sambo lukter "rart", han har ikke gjort noe anderledes enn det han har gjort de siste 5 årene, men det har aldri luktet sånn av han før.. Det stikker i magen. Noen ganger når jeg lener meg forover å skriver på jobben så kjenner jeg at det på en måte kribler og stikker litt i puppene. Våknet i går morges med krampe i leggen, noe jeg kan ha hvis jeg har drukket mye alkohol på kvelden, men jeg hadde ikke drukket noe... Hmmm... dette blir spennende... Er småkvalm og uggen hele tiden, hvis jeg ikke spiser noe ofte. Mye oftere enn før.. Humørsvingninger har jeg og.. Alle kverulerer så fælt med meg.. hehe:) Men nå har jeg sikkert overanalysert alt da... Sikkert bare kroppen som lurer meg.. Flere med noen symptomer som har IKM ca. samtidig som meg?
Gjest Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Hei hei!! Jeg har IKM samme dag som deg og gleder meg =) Jeg har vært litt småkvalm og spist veldig mye de siste dagene.. synes jeg spiser hele tida.... Tidligere kjente jeg litt stikninger i siden og litt mensmurringer... Men om jeg er gravid gjenstår jo da å se =) Jeg tar ikke EL tester så blir spennende å se om beregningene er riktig =) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå