Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Hei du:-) Har akkurat kommet hjem fra bytur jeg:-) Vært ute med storfamilien i kveld og spist og en kjapp tur innom det hotte utestedet du vet;-) Kjenner at når folk begynner bli fulle, så føler jeg for å trekke meg tilbake og dra hjem.............kan du tenke deg noe mindre lekkert enn fulle mannfolk som tror de er gudsgave til jentene da?? Sambo var hjemme, litt uggen ennå, med fjortis og baby og de har visst kost seg veldig med raclette og greier:-) Nå ligger jegi sengen med pcen i fanget..............
Dailis Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 Det er ikke mye lekkert nei....... Har han vært syk han...? Alt jeg ikke får med meg. Ønske han god bedring da. Jeg har hatt en vannvittig lite produktiv dag og jeg som har eksamen til mandag, kommer til å gå rett vest...... Ble sittende hos lillesøster og skravle i stedet, hehe. Jeg kommer til å angre dypt og inderlig på mandag tenker jeg, hehe.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Ja han har ligget rett ut i influensa han, med noe magestyr på toppen:-/ Men blir jo heldigvis bedre etterhvert, men tar nok litt tid ja:-) Du får bruke morgendagen til å friske opp og forberede deg mentalt:-) MASSE LYKKE TIL på mandag - skal krysse fingrene for deg jeg:-)
Dailis Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 Stakkars... Jeg har ikek noe å friske opp, er ikke gjennom en brøkdel av pensum engang:( Jeg har vel aldri lest mer en halve pensum en gang før en eksamen....Jeg har ikke fortjent karakterene jeg har fått for å si det slik. Kanskje bare vel fortjent at slikt straffer seg til slutt...... Kan jo krysse fingrene og håpe på en oppgave om ci, det er jo ganske i vinden om dagen, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå