mamma`n til nurk Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 http://www.nettavisen.no/verden/article1460217.ece Visse folk burde aldri få barn!
Frk. V *juli-11* Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Fy så forferdelig! Stakkars liten..
Erle vil ha perle Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 ganske urovekkende at det ikke blinket røde (veldig røde!) varsellamper for sosialarbeiderne når dem ser en 5-åring på 7 kg... Da har dem liksom ikke bare gjort en menneskelig feil, hvem som helst nesten burde jo kunne se at da er det noe riv ruskende galt!
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Svarte faen!!! At det går an!!!! > Burde aldri fått barn nei, håper de tar det nye barnet fra dem... Noe så forferdelig å gjøre mot et uskyldig barn... Får helt vondt inni meg når jeg leser om sånt!! Ja å de sosialarbeiderne burde omskolere seg eller gå skolen om igjen, er de ikke der for barn som ikke kan snakke for seg?! ARGH, mister helt ord her jeg sitter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå