Emilie&Markus Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Jeg og samboreren klarer visst ikke helt å bli enige om navn. Hadde det blitt jente hadde vi hatt det klart gitt, men etter ultralyd her om dagen er det veldig tydelig at vi får en gutt, og er helt blanke på navn. Noen forslag?!
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Mine to heter Andreas og Mikael, og blir det gutt denne gang blir det en Gabriel. =) Ta en titt inne på navneguiden på siden her, der står mange navn!! =)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Mitt gull heter Theo Sebastian;) Men om det blir en gutt denne gangen sliter vi med å finne navn, jeg har mange gode tips...menne får dem ikke godkjent av mannen i huset:p
amk1 Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 jeg syns elias, kristian, magnus, oscar og casper er fine guttenavn:-)
HEMMELIG!!! Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Vi sliter også litt... Hadde bestemt oss for jente navn, men vi skal også få en gutt... Har funnet tre vi liker, og det er: Herman - liker det + familie navn Kasper Jakob
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå