ღCinnamonღ Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Hei! Er d sånn at hvis man blir gravid, så tester man positivt på eggeløsningstest fra eggeløsning fram til mensen?
Babyønske �� Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Vet ikke om den er positiv helt fra eggløsning, det må vel være hcg i kroppen for at den skal slå ut. Les her ang eggløsningstest for å påvise graviditet: http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Nei, det stemmer ikke. Du vil få utslag på eggløsningtest når du ville ha fått positiv graviditetstest. Ca tre dager før IKM, mange får ikke utslag før etter IKM, kommer litt an på når kroppen begynner å produsere HCG (graviditeshormonet).
Nordlyspar♥ Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Hadde en pakke EL-tester liggende, og siden jeg ikke trenger dem lengre, så prøvde jeg to bare for att.. hehe... der er teststreken sterkere en controllstreken på begge... Og jeg vet at EL har jeg ikke siden jeg er 15 uker på vei, hihi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå