mayaya Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 tror prompefisen trenger den litt til, gitt.
*Rutletutt* Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Gutten min sluttet vel med vogn i sommer en gang - da var han 2,5 år - men brukte den lite fra halvannet år da.
Sommer & sol:-) Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 frøkna mi brukte vogn lenge,hun likte og sitte der,hun likte og gå også,og jeg likte og gå m vogn... sist gang hun brukte vogn var hun 4 år,bare sånn liten tralle... men da gikk vi laang tur,i flere timer.. hun gikk veldig mye... hadde og lang reisevei til svømminga,gikk der til hun var 3,5 år...reiste kollektivt og et stykke og gå,så da ble det vogn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå