3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Gutten vår har alltid fått mme og har alltid vært en rolig baby. Han har sovet veldig fint fra ca kl 19 til iallfall mellom kl 03 og 05. Fellestrekkene for den siste uka har vært at han er veldig urolig om natta. Våkner ofte og har de fleste gangene nøyd seg med smokk, men har også fått ei flaske to ganger. Sist søndag og idag har han plutselig våknet hylende og rabiat i 23-tida. Virker på oss som han har luftsmerter i magen. I kveld/natt prompet han iallfall mye da han våknet. Begynte med litt amme-te på tirsdag (ga en teskje i et par av flaskene i løpet av dagen) og idag kjøpte jeg ren fennikel-te som han har fått en teskje eller to av. Han har fått ut en del luft, men virker jo ikke som det hjelper nok! Noen som har vært borti noe lignende? Har dere noen tips? Han er jo ellers veldig blid og fornøyd. Litt sutrete har han vært i løpet av uka, men det tror jeg er pga vaksinene han fikk på mandag (dagen etter den første hylekvelden...). Dette ble kanskje litt rotete, men håper noen kan hjelpe meg litt! Vil jo ikke at gutten skal ha det vondt! Synes det er litt merkelig at han plutselig skal bli plaget med luft nå, uten at det har skjedd noe i matveien hans...
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 25. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. november 2007 Ingen?
lillegull:) Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 må nesten le litt, fo vi har akkurat samme problem. gutta våre fikk jo vaksine samme dag, og plutselig blitt urolige om natta.. har jo ikke så mange tips å komme med.. ganske rådvill selv. kjøpte mme i går for å prøve å gi han det, tenkte kanskje at mm ble litt lite, men nå plutselig ville han ikke ta flaska.. hylte og sto i.. mulig det var fordi det ikke var mm i den da.. så der gikk den planen i vasken.. men jeg tror også det er luftsmerter hos mini.. han promper å trykker og det begynner å bli en stund siden han har fått bæsja. det du kan prøve er å massere magen hans med klokka i lette sirkelbevegelser og trykke beina hans opp mot magen.. da får de til slutt ut endel luft.. men hjelper ikke så lenge her i gården da. fikk tips om det hos hs. i natt gikk det litt bedre igjen da, sov fra 20 - 04, men roet seg ikke ordentlig igjen.. sovnet, men våknet å gråt innimellom.. virker veldig som luftsmerter..
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 25. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2007 Hehe... Ja, dette blir jo nesten litt komisk;) Guttene våre følger hverandre HELT, jo! Samme problemer også... Er jo ikke noe godt å ha luftsmerter. Han har vært bedre idag, så langt iallfall... Var mannen min sin tur til å ta natta og stå opp med lillegutt i morges. Lillegutt satte i et hyl litt før kl 01 før mannen la seg, og etter det sov han helt til 06.50!! Også jeg som har sprunget fram og tilbake og putta i smokk fra rundt halv tre om natta til vi står opp rundt sju hele uka! Og første dagen mannen skal ha nattansvar er det ikke noe smokkmas etter at vi har lagt oss... Hmmm.... Typisk;) Håper guttene våre får det litt bedre etter hvert nå! Får prøve å massere litt i kveld tenker jeg... Se om det hjelper en liten stund iallfall.
lillegull:) Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 vi får håpe det går seg til ja:) lykke til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå