Gjest Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 og vurderer sterkt å legge inn et anonymt innlegg selv om grusom reklame på ris og ros. Er det forresten noen som har sendt mail til webmaster o gud?
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Jeg trodde det var nå du skulle si: Jeg legger meg. Fikk helt panikk her:)
blond Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Hva er vitsen med det? Da er det bare webmaster som får vite om den store synd og det blir så lite oppmerksomhet fra resten av dibberne av sånt!
Gjest Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 tenkte ikke på innlegget mitt. Lurte faktisk på om noen hadde sendt en mail ang TVNS innlegget. Hadde kanskje vært det lureste.....
Patetica fåkksi Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Jeg syns vi alle skulle kaste oss med, og faa vekk dette reklamesvineriet paa en side der det florerer av smaabarnsmödre. Det ödelegger for ALLE OSS ANDRE!!!
blond Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Send mail du. Sikkert ikke dumt å gjøre det. Heller ikke dumt om dem blir bombadert med mailer om dette. Så skjer det kanskje noe til jul...
Gjest Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Balooa?! Har du fått med deg noenting som helst eller spyr du ut eder og galle bare for moroskyld?! (siden vi er på krangle og det potensielt er gangske sannsynlig!?)
Gjest Skrevet 24. november 2007 #11 Skrevet 24. november 2007 Begynner å bli seint vøtt....selv for skrivepolitiet. Personlig tar jeg meg ikke nær av en dritt....er bare 1 ting som kunne fått meg til å logge av for godt og den har jeg enda til gode å se.
Patetica fåkksi Skrevet 24. november 2007 #12 Skrevet 24. november 2007 Er fra Lier saa kom ikke her.
Turid Laila Skrevet 24. november 2007 #13 Skrevet 24. november 2007 *fnis* får vel ikke igjennom at det er spansk for ganske heller?
Gjest Skrevet 24. november 2007 #16 Skrevet 24. november 2007 Siden jeg er fra drammen kan vi ta denne varianten av unnskyldning; Det er fordi det er sånn de kule tyrkergutta som henger uttafor 7-11 sier det ass, volla faen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå