Gå til innhold

Jeg orker ikke mer


Anbefalte innlegg

Skrevet

og vurderer sterkt å legge inn et anonymt innlegg selv om grusom reklame på ris og ros. Er det forresten noen som har sendt mail til webmaster o gud?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde det var nå du skulle si: Jeg legger meg. Fikk helt panikk her:)

Skrevet

Hva er vitsen med det? Da er det bare webmaster som får vite om den store synd og det blir så lite oppmerksomhet fra resten av dibberne av sånt!

Skrevet

tenkte ikke på innlegget mitt. Lurte faktisk på om noen hadde sendt en mail ang TVNS innlegget. Hadde kanskje vært det lureste.....

Skrevet

Jeg syns vi alle skulle kaste oss med, og faa vekk dette reklamesvineriet paa en side der det florerer av smaabarnsmödre. Det ödelegger for ALLE OSS ANDRE!!!

Skrevet

Send mail du. Sikkert ikke dumt å gjøre det. Heller ikke dumt om dem blir bombadert med mailer om dette. Så skjer det kanskje noe til jul...

Skrevet

Balooa?! Har du fått med deg noenting som helst eller spyr du ut eder og galle bare for moroskyld?! (siden vi er på krangle og det potensielt er gangske sannsynlig!?)

Skrevet

Begynner å bli seint vøtt....selv for skrivepolitiet. Personlig tar jeg meg ikke nær av en dritt....er bare 1 ting som kunne fått meg til å logge av for godt og den har jeg enda til gode å se.

Skrevet

Er fra Lier saa kom ikke her.

Skrevet

*fnis* får vel ikke igjennom at det er spansk for ganske heller?

Skrevet

Siden jeg er fra drammen kan vi ta denne varianten av unnskyldning;

Det er fordi det er sånn de kule tyrkergutta som henger uttafor 7-11 sier det ass, volla faen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...