Gå til innhold

Hva hadde du gjort dersom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom dama di tilsto at hun hadde løyet på seg jomfrufødsel, men livet hadde vært rosenrødt i 2007år?

Jeg sier hiv Maria på hue og rævva ut! Go Josef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men han var jo aldri hjemme. Og hva med de 11 andre ungene? Dette kan han om sjøl.

Skrevet

Nå var det ikke Trollmor det var snakk om da, Doppler! Sukkh......hærregud.......

Skrevet

Lurer på om Adam og Eva gjorde det?

Skrevet

Alle som har lest noe mer enn se og hør vet at Jesus hadde minst 6 søsken. 11 er derfor en helt rimelig antagelse.

Skrevet

jaja, han var vel kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen han dere Josef da..

Var Adam og Eva gift foresten?

Skrevet

På Wiki står det minst 6. Så det så. Og 11 er et fint tall. Litt magisk er det også.

Skrevet

Han var faktisk jævlig smart - men deg om det.

Adam og Eva? - Nei, men skamklipt, det var de.

Skrevet

Klart, ellers hadde gud kasta dem ut av hagen.

Skrevet

Faktisk hadde han bare 4 brødre...og noen søstre - men de er aldri nevnt i antall...Men ekke godt å si om de egentlig mente fettere/kusiner eller at josef hadde hatt seg noe før han fant Maria......

Kidsa het hvert fall James, Judas, Joseph og Simon - også var det jo seff Jesus da.... Synes ikke Simon passer så godt inn i rekken for å være ærlig... Søstrene var vel ikke viktig nok til å bli nevnt ved navn eller antall.... Men skulle ønske jeg hadde visst hva de het og.....

Skrevet

Malina; dette er for mye for hjernen din forstår du vel. Ikke still spm når du ikke har nok hjernekapasitet til å følge med!

Skrevet

Skulle svart hvis jeg hadde forstått spm, og siden jeg ikke gjør det (ekke like smart som josef) så sier jeg bare; "vetta faen"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...