Gjest Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Dersom dama di tilsto at hun hadde løyet på seg jomfrufødsel, men livet hadde vært rosenrødt i 2007år? Jeg sier hiv Maria på hue og rævva ut! Go Josef
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Men han var jo aldri hjemme. Og hva med de 11 andre ungene? Dette kan han om sjøl.
Piri Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Nå var det ikke Trollmor det var snakk om da, Doppler! Sukkh......hærregud.......
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Lurer på om Adam og Eva gjorde det?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Alle som har lest noe mer enn se og hør vet at Jesus hadde minst 6 søsken. 11 er derfor en helt rimelig antagelse.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Han hadde 12 Doppler... Lær deg fakta før'u snakker.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 jaja, han var vel kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen han dere Josef da.. Var Adam og Eva gift foresten?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 På Wiki står det minst 6. Så det så. Og 11 er et fint tall. Litt magisk er det også.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #10 Skrevet 24. november 2007 Han var faktisk jævlig smart - men deg om det. Adam og Eva? - Nei, men skamklipt, det var de.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. november 2007 #11 Skrevet 24. november 2007 Klart, ellers hadde gud kasta dem ut av hagen.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #12 Skrevet 24. november 2007 Faktisk hadde han bare 4 brødre...og noen søstre - men de er aldri nevnt i antall...Men ekke godt å si om de egentlig mente fettere/kusiner eller at josef hadde hatt seg noe før han fant Maria...... Kidsa het hvert fall James, Judas, Joseph og Simon - også var det jo seff Jesus da.... Synes ikke Simon passer så godt inn i rekken for å være ærlig... Søstrene var vel ikke viktig nok til å bli nevnt ved navn eller antall.... Men skulle ønske jeg hadde visst hva de het og.....
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #14 Skrevet 24. november 2007 Malina; dette er for mye for hjernen din forstår du vel. Ikke still spm når du ikke har nok hjernekapasitet til å følge med!
Gjest Skrevet 24. november 2007 #15 Skrevet 24. november 2007 Skulle svart hvis jeg hadde forstått spm, og siden jeg ikke gjør det (ekke like smart som josef) så sier jeg bare; "vetta faen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå