Eat sardines and die Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Jesus sin dag vil jeg tro..........hehe.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Uka etter, er du helt treig eller?
Gjest Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Mandag i år, nyttårsaften neste år og så tar Bush over verden sammen med Musharraf og avvikler jula for alltid...
Eat sardines and die Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Si det du. Det er i alle fall ikke min dag så skuddredd som jeg er.
ScaryMama Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Ikke min dag tror jeg, visste ikke at vi hadde hver vår?
Gjest Skrevet 24. november 2007 #10 Skrevet 24. november 2007 Hvordan blir det neste år da? Blir skytefritt............................?
Gjest Skrevet 24. november 2007 #12 Skrevet 24. november 2007 Har nyttår blitt flyttet til da? Hm....ikke fått med meg det. Når blir julaften da? Avlyst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå