Gå til innhold

Nettvett, har du det?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ha du ikke?

Og hva betegner du som mangel på det?

(og jada kranglere, denne burde sikkert bodd på skravle)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det har jeg antagligvis ikke.Er nok alt for naiv. Klarer ikke å se før meg alle syke ting som kanskje kan skje som følge av nettbruk. Mangler det psykopat genet som forteller meg hva som er farlig.

Det jeg derimot IKKE gjør som ellers i livet, er å legge ut informasjon om meg selv eller andre som jeg ikke kan gå i god for , eller har fått tillatelse til.

Skrevet

Jepp. Men jeg er på facebok med hele meg, og album.

Skrevet

Jeg kan vel ikke akkurat skryte av det.....ikke vanslelig å finne ut mye om meg, men er også veldig klar over det da. Så derfor skriver jeg aldri dritt om svigermor, aldri detaljer om hvorfor jeg er sur på gubben osv....

Skrevet

Doppler da, jeg vet jo tom hvilke sokker du hadde på i går, du EIER IKKE nettvett!

Skrevet

Sånn for å svare selv også.

Jeg har det, men bruker det ikke.

Akkurat som med resten av vettet mitt:p

Skrevet

Så lenge du ikke veit hvor jeg bor, kan du fint holde orden på undertøyet mitt.

Skrevet

Nei, tar ikke sorgene på forskudd, dessuten så har jeg jo lagr originalen av bildene om det skulle bli kluss!

Skrevet

Jepp, det har jeg. Nesten null nix personlige fakta!

Skrevet

Lite med personlige fakta her og, men bilder ja=0)

Skrevet

Ja.

Jeg sier ingenting jeg ikke kan innestå for å si til fremmede i en hvilken som helst setting, har ingen bilder ute det ville plage meg om kom på avveie og er lite googlbar.

Mangel på nettvett er personopplysninger om en selv man ikke ville delt med hvem som helst, eller personopplysninger om andre i noen som helst grad, kombinert med identifiserbare personer. (Vel, det om andre kan jo være ren ondsinnethet, ikke nødvendigvis mangel på vett.)

Skrevet

Jeg har ikke bare nettvett, jeg har nettskrekk. Lager ikke profil engang, føler ingen behov for det.

Skrevet

Bøtter med nettvett, holder kjeft om det som teller, juger om det som er sporbart og koser meg med resten.

Evelin, profilen trenger ikke være veldig nøyaktig... ingen av mine profiler er like, tror jeg, og ingen av navnene jeg er regga med er mine heler, og pm er av og til kos. Til og med fått post fra folk som ikke orka blande seg i debatten (en av hat-luten-nå-teller-hun-oss-også-rundene på skravle) bare for å si at "jeg er sjenert men jeg er enig", det var jo en liten opptur.

Skrevet

Hmmm. Skal vurdere det. Kan jo eventuelt gi meg ut for å være mann jeg også, i transeland.

Skrevet

hmm, teller det bittelille bildet på profilen min?

prøver å bruke vett. tror ikke jeg har sagt ting jeg ikke kan stå for her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...