Gå til innhold

I anledning moderators totale fravær benytter jeg herved anledning til

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

koseposekoseposekosepose

barneparadisbarneparadisbarneparadis

Skrevet

Hehe du har mye flott LOTP. Men sønnen min likte ikke helt den gipsavstøpinga di. Eller kanskje jeg skal si han likte den litt for godt? Var ikke avtrykk han ville lage, han ville leke :P

Skrevet

Synes ikke det er noe gøy jeg. Hadde vært kjipt dersom annethvert innlegg hadde vært reklame fra noen som ville selge noe.

Skrevet

Kan vel ses like mye som et stikk i siden til den aldri nærværende sensuren av andre ting?

Skrevet

Er faktisk enig med deg, men slik er det jo faktisk ikke heldigvis. Hvis du tar deg en tur på ris og ros og sladrer er kanskje hensikten med innlegget oppnådd også!

Skrevet

Nei, for andre med snev av anstedighet respekterer de reglene og kjøper seg reklameplass.

Skrevet

skjønte ikke den med anstendighet......men du vet jeg er definert som s.t.u.p.i.d

Skrevet

Som et eksempel; jeg sa ifra om et innlegg som angikk meg selv for mellom en uke og to uker siden. Det er ikke slettet, og ike har jeg fått nei til det heller. Fint.

Skrevet

Av og til må en være overtydelig for at noen skal fatte poenget.

Skrevet

Sier ikke at du er overtydelig, men overseriøs...

Skrevet

Kanskje du skulle rette denne mot deg selv....eller var ikke jeg tydelig nok?

Skrevet

alle nick; det er et poeng bak dette.

Modde sletter ikke det modde bør slette, modde sletter bare det som angår om modde og jobben til modde tjener penger og driter i slike ting som personvern og personhets, til og med når det bryter de norske lover.

Og akkurat nå prøver vi å sette søkelyset på akkurat den problemstillingen siden det ligger flere innlegg om et menneske rundtomkring på forumene her, som slett ikke bør liie ute for allmennheten.

Skjønner du da litt bedre?!

Skrevet

tror alle nick er mere lik meg enn hun selv liker.....skjønner det man vil skjønne....uansett er det nå natta her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...