rampejenta - ny spire Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 fikk beskjed av jordmora om at jeg ikke skulle ha sex før jeg slutta å blø.. og at jeg kunne få el 14 dager etter utskrapninga.. jeg burde ikke bli gravid da pgs psyken min, men om jeg ble de så gjorde det ingen ting.. men legen på sykehuset sa at jeg måtte ikke ha sex før etter 14 dager og at jeg absolutt ikke måtte bli gravid ved første eggløsning.. å i dag er det gått 8 dager etter utskrapning, og jeg har ikke blødd på flere dager, så jeg greide ikke å holde meg å kasta meg over samboeren hehe... siden jeg brukte 8 mnd på sist forsøk, så tror jeg ikke noe på at jeg blir gravid på første forsøk no alikevel.. har lest at mange andre har fått forsjellige beskjeder om hva man skal gjøre.. men er det noen som har fått problem/komplikasjoner pga for tidlig sex og evnt graviditet???
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Legene sier mye forskjellig. Jeg har mistet 2 ganger og har fått 2 forskjellige beskjeder fra to forskjellige lege. Har ikke noe fasitt svar til deg, så jeg vil råde deg til å bare følge det som du føler er rett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå