Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Jeg hadde en SA som startet onsdag i forrige uke. Blødde vanvittig mye den første dagen, og siden da har det vært relativt lite, klarer meg med truseinnlegg (mens jeg første dagen måtte på sykehuset og få en haug av de største bleiene de hadde som jeg blødde gjennom på null komma niks). Jeg skjønner at 10 dager ikke er så veldig lenge, men jeg bare lurer på når jeg kan forvente at det slutter?
paperworld Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Det er så individuelt, noen kan blø i 4-6 uker, mens andre bare blør noen dager... Så du ble vel ikke noe klokere nå. Siden du blødde så mye i starten, er det sikkert ikke lenge til du er ferdig. Trasig at du måtte oppleve SA forresten, håper det går bra med deg tross alt.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Takk, det går bra med meg. Legen sa også at de som blør veldig mye i starten som oftest blir ferdige med blødningene raskere enn de som blør mindre. Og jeg vet som sagt at 10 dager ikke er så mye, men det føles som en evighet siden og jeg er liksom litt lei allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå