Miss Dynamite Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 typen var i en bil ulykke idag... alt gikk greit, men så klart jeg ble bekymra... kjørte til stedet han sto, og da får jeg høre at han har ringt til en kollega (ikke utroli god venn) FØR MEG!!!! (går på pergo og har utrolig humørsvingninger) jeg reagerte ganske dumt/sterkt på dette... kjører opp til legevakta og han sier at jeg bare kan dra hjem!! at han klarer seg!! men jeg nekter jo på det , så jeg blir sittende i bilen... så kommer faen meg han kollegaen og blir der hele tiden!!! mens jeg bare ska gå!!jeg reagerer utrolig sterkt denne gangen og bare blir litt rundt der.. vi har fått leil. som skulle få den 1 des.... men nå klikka det så sterkt for han, at han sier : tror egentli vi bare kan glemme å flytte dit... det er ikke noe håp, slik som du reagerer på ting og oppfører deg nå... jeg brøt ut i tårer.. (noe jeg forsåvidt gjør) vi skulle reise til jul, og bare kose oss..... nå, alle planer rett i dass...!!!!
Gjest Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Aiaiai, Tror nok dere begge må innse at dere overdriver litt her. Forstår at du blir lei deg, men denne gutten vil ha barn med deg og leve sammen med deg. Betyr ikke det mer enn hvem som fikk den aller første tlf etter ulykken? kanskje han ringte for å si at han ikke kom på jobb? Grusomt teit av han å true med å ikke flytte fordi du reagerer på noe, man må få lov til å reagere på sånt og få saklige svar tilbake.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Dersom mannen er 30 år og oppfører seg som om han er 16, ville jeg sterkt vurdert å droppe å få baby, du har jo allerede en mann som oppfører seg som en.
Miss Dynamite Skrevet 24. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2007 han ringte for å be han fyren hente han... og jeg vet at det var skikkelig dumt å overreagere på det!! jeg sa beklager flere ganger.... jeg ønsker ikke gi opp alt det vi har foran oss, pga jeg er "falsk" hormonell!!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Høres ut som en fjær blir til ti høns her... Si unnskyld for at du overdrev .., men at du bare var urolig..Er han litt voksen kan dere lett bli enige om denne..
Miss Dynamite Skrevet 24. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. november 2007 men er så redd han ikke kan komme over det, og at imorgen eller no, så dropper han leiligheten vår.... Og alle planer for desember ++....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå