Gå til innhold

Og den beste lipglossen da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mye bra svar på maskara-tråden (bestilt YSL og Dior der), så da vil jeg gjerne ha deres lipgloss-favoritter også :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lip fusion og juicy tubes- ingen tvil!

Skrevet

He, he - ja den er også topp - beste "lipbalmen" jeg har hatt;o)

Skrevet

8 hour cream - Elisabeth Arden uten tvil! Avhengig av den:)

Med pittelitt farge anbefaler jeg de fra Chanel...

Skrevet

Jeg syns at diorkiss gjør leppene tørre og har altfor mye farge og / eller glitter;) Jeg har lipgloss dilla og har også prøvd alt pluss litt til, men smaken er som baken!

Skrevet

Nei, uff, blir rar i munnen av den Diorkiss, jeg. Er overbevist om at den ikke er helt kurant. Liker Maybelline, jeg.

Skrevet

jeg liker lipglosser som ikke er klissete. Klarer ikke sånne som limer leppene sammen..hih;) Elisabeth arden 8hour cream er jo konge!

Skrevet

Er enig i at PuriLan (brystvortesalven) er den beste lipglossen ever. Like fin på såre barnerumper ;o))

Skrevet

Tja, litt klissete er de da, men jeg liker de der Juicy Tubes fra Lancome jeg=)

Skrevet

Volume Shine Glace fra Nivea. Den syns jeg er fin..

Skrevet

Jeg har fra chanel- kjempegod........, jeg synes også juicy tubes er for klissete:-)

Skrevet

Synes også at jucie tubes er skikkelig klissete har 2 stk av den som sambo kjøpte på taxfree. Har fått en billig favoritt jeg. Fra h&m, kostet bare 30 kr elr noe slik. h&m sitt eget merke, med en slik kost på tuben for påføring. Sitter lenge og er deilig å ha på

Skrevet

Helt klart mary kay sin. Den pleier leppene, klistrer ikke. sitter kjempegodt.Og har mange fine farger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...