Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Når jeg leser innlegg om utroskap så er det nesten alltid slik at forholdet er dårlig, sexlivet har kjølnet og at en er i tvil om hva en føler. Jeg har klart å være utro med en jeg har vært venn med i snart to år. Vi har hatt sex 3 ganger. Det som er saken er at jeg elsker mannen min over alt på denne jord, vi har et fantastisk godt forhold og god sex flere ganger i uka. Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarer å gjøre det mot han. Men tiltrekkningen mot denne andre mannen er så sinnsykt sterk at jeg ikke klarer å la være. Samvittigheten min gnager meg opp innvendig. Jeg har aldri vært utro før aldri tenket tanken en gang, så skjønner ikke hvordan jeg har havnet i denne situasjonen. Men hva gjør jeg, meg og denne mannen er sinnsykt gode venner og jeg vil absolutt ikke miste det. Jeg kommer ikke til å si dette til mannen min, og han vil aldri få vite det fra noen andre, så det er jeg ikke redd for. Men jeg må jo slutte å ha sex med han, jeg vet det jo så sinnsykt godt, men hver gang jeg treffer han så er denne syke seksuelle tiltrekkningen der og det gjør det så vanskelig.... Huff, gi meg pepper jenter, noen som vet hvordan jeg kan avslutte dette. Jeg kan ikke slutte å ha kontakt med han fordi vi er kollegaer. Og vennskapet kommer vi til å beholde uansett. Så hvordan klarer jeg la være????
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Hva tror du skjer dersom mannen din finner ut av dette ?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Han blir selvfølgelig helt knust! Men han kommer ikke til å gå fra meg. Men dette er noe han aldri kommer til å finne ut med mindre jeg sier det til han...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 For å si det litt brutalt, så har man alltid et valg. Det er du selv som har tatt valget, selv om du VET at det er feil og får deg til å føle deg kjip. Følelser er en lettvint unnskyldning, følelser gjør en ikke viljeløs.Hvem har sagt at det skal være lett? Det er det selvfølgelig ikke, men det er et valg som du må ta. Hvordan du skal klare å la være? Stopp. Si nei. Ikke fortsett med noe du vet er galt. Det er ingen mirakelløsning, bare din egen evne og VILJE til å gå bort fra situasjonen. Dette handler ikke om å gi deg pepper, men jeg vil bare får frem at man har ansvaret selv, uansett hvor vanskelig det er og hvor sterke følelser som er inne i bildet.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Hvordan er du så skråsikker på at han ikke går fra deg ? Snu på bordet; hvordan ville DU reagert om mannen din hadde sex med en arbeidskollega, og ikke ville kuttet henne ut i etterkant ? Følelsen er mest sannsynlig ganske ekkel å tenke på, og tilliten mellom dere vil være ganske så ødelagt når ikke mannen din kan stole på deg engang når du er på jobb blant mannlige kollegaer. Du vet at dere ikke bør ha sex sammen, men likevel lar du det skje. Følelser er én ting, hva man velger å gjøre med dem er noe annet. Det skulle ringt ei bjelle første gang det skjedde, men da dette har fortsatt er det et bevisst valg du har tatt.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Hvis du vil at dittt nåværende forhold skal overleve må du bytte arb.plass.Sier seg selv at du ikke kan ha ett vennskap med en tidligere elsker hvis han har slik tiltrekningskraft på deg.Kom deg vekk fortest mulig.Anbefaler deg ikke til å si noe til mannen din ang.utroskapen.Dette gjør bare vondt verre.Det han ikke vet har han ikke vondt av.Lykke til med oppryddingen av livet ditt
lab79 Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Jeg mener faktisk at du MÅ VELGE mellom mannen din og denne vennen. Hvem og hvilket forhold er viktigst for deg? Vennskapet/elskeren eller mannen din?! Når noen blir en trussel for forholdet ditt så må du ta et valg!!! Kan ikke få i pose og sekk!!! Stakkars mannen din!!! Synes det du gjør nå er både egoistisk og barnslig!! Ta ansvar for valgene og handlingene dine!!! Som en skrev: bytt jobb, og kutt ut vennskapet!! (ihvertfall om du fremdeles ønsker å være gift!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå