Gå til innhold

Auuuuuuuuuu:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt har fått tenner og nå sitter jeg her med et sårt bitemerke i hver pupp:-( Og det gjør så vondt når han spiser nå..... Noen som har gode tips for å få han til å ikke bite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner følelsen.. Min beit seg også fast slik at blodet rant i takt med melka.

Jeg var bestemt og trykte ansiktet hans inn i puppen når han beit. Da måtte han slippe til slutt for å få puste. Ellers så satt jeg litt nervøst med fingeren like ved munnen hans. Når han beit til, så stakk jeg fingeren inn i munnviken hans for å bryte vakumet. Og så stengte jeg igjen krana... La han til igjen, og gjentok prosedyren hvis han brukte tenna.

Etterhvert så skjønte han at biting betyr null melk :-).

Lykke til!

Skrevet

Hei kjenner meg sååååå igjen her!

jeg sa au hver gang har bet meg å da kikka han på meg å bare smilte.

men så prøvde jeg å dytte han inntil puppen (så han ikke fikk puste normalt) holdt IKKE lenge, men han skjønte etterhvert at det ike var noe behagelig å bli dyttet inntil puppen hver gang han beit meg!

han sluttet etter hvert!

du kan jo prøve, men ikke hold gutten din inntil lenge, bare inntil og ut igjen!

han veit jo at han gjør noe galt når han biter deg!

lykke til, håper han gir seg snart da! for dette er veldig vondt ja!!

hvor gammel er han? min var nesten tre måneder nar han begynte!

koz fra

Skrevet

Aiaiai.. Jeg ser nå at det kan se ut som om jeg holdt hodet hans inn

i puppen slik at han mistet pusten... Det var selvfølgelig bare rett inn, og rett ut igjen :-).

Min var forøvrig litt over 3 mnd. Og lo hver gang jeg sa au...

hilsen den samme anonym

Skrevet

Han er 6 mnd...

Skal prøve å dytte han inntil kroppen neste gang han biter. Jeg hyler til når han biter og da pleier han å slippe taket med en gang så ser han forskrekket på meg et par sekunder før han begynner å hylgråte... Blir nok litt skremt...så håper han tar hintet snart;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...