Gå til innhold

Ting som er veldig greit med denne årstiden:

Anbefalte innlegg

Skrevet

At vannet er alltid kaldt i springen, så jeg slipper å vente en evighet og/eller bruke isbiter=)

Kan bruke tykke jakker, høyhalsede gensere osv for å skjule både valker og dobbelthake

Slipper å pønske ut gode grunner for ikke å gå i bikini

Koselig å fyre i peisen og kose seg med kakao

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man slipper å vaske vinduer for det er mørkt når man kommer hjem og mørkt når man går på jobb?

Jeg trenger forøvrig at dette blir en lang fin tråd, jeg skal jo hjemover nå i vinter, brrrr.

Skrevet

Koselig å være inne

Kan ha masse telys

Deilig å ligge under dyna å høre det blåser og regner ute

Ikke lenge til jul

Skrevet

syns ikke noe er deilig m denne årstiden jeg!!!!!!!!!!

Skrevet

Når jeg legger godsida til og prøver å være positiv er jeg enig i at det er godt å høre dårlig vær ute når man er inne i varmen, og vi har varm peis og masse ved!

Jeg syns også det er godt å gjemme seg i store klær, men her jeg bor er det ikke norsk vinter så det er ikke så ofte jeg tar frem "storjakka".

Jeg syns det er godt å kunne lage vintermat, som kjøttsuppe o.l.

Det er litt koselig med mørket om kvelden, det blir litt koselig stemning i stua.

Er ikke sikker på om dette er en positiv elller negativ ting, men jeg går i hi om vinteren. Jeg sover fra 23-24 til 10 om morran og det er minimum! Går og gjesper om dagen også, tar en blund hvis det passer seg. Spiser som er bjørn også...MYSTISK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...